Zwykła instalacja mieszalnikowa I generacji.Szarpanie pojawia się po przejechaniu kilkunastu kilometrów.Po zatrzymaniu pojawia sie dziwny zapach(raczej mało przyjemny) Czy przyczyną może być katalizator? Na instalacji przejechałem 100tys.bez żadnej awarii
irys6666
@irys6666
Najnowszy post utworzony przez irys6666
-
RE: problem z silnikiem 1,3 16V
-
problem z silnikiem 1,3 16V
od pewnego czasu mam problem z silnikiem w moim świstaku.Co jakiś czas silnik zaczyna szarpać,ale dzieje się tak tylko podczas jazdy na benzynie.Na gazie wszystko jest ok.Jaka może być przyczyna?
-
RE: swift mkV 1.3 16V słabe osiągi
z krótką skrzynką ok.15s do setki max.140km/h. Na oryginalnej skrzynce przyspieszenie było jeszcze gorsze max.150km/h
-
swift mkV 1.3 16V słabe osiągi
czytałem kilka wypowiedzi na temat osiągów swifta z silnikiem 1.3 16V i stwierdzam ,ze sporo mi do nich brakuje.Jakie mogą być przyczyny?
-
zawory w silniku G13BB
wyczytałem na forum, że silniki G13BB nie mają hydropopychaczy.Czy to prawda i czy powoduje to konieczność regulacji zaworów?
-
RE: swift 1.3 mkV hamulce
Mój świstak to sedan.Dlaczego chcę wymienić? 210tys km to chyba sporo poza tym liczę na poprawę hamowania tyłu
-
swift 1.3 mkV hamulce
Witam.Jeżdżę swiftem mkV z 2001r i mam problem z zakupem szczęk hamulcowych.Sprzedawca w sklepie moto stwierdził, że w niektórych modelach montowane były części boscha i że jest problem z ich zakupem.Czy to prawda