pod regulacja nawiewow jest polka na radio
nalezy wykrecic z dziury w kokpicie te polke (2 sruby pod spodem) i wyciac tam miejsce na radio (W moim przypadku aby dobrze radio wygladalo bo nie bylo tak mocno szerokie, odwrocic ta polke tylem na przod)
to tyle jezeli chodzi i fizyczne przygotowanie ale w mojej skodzie fabrycznie nie bylo radia wiec kable musialem sobie poscic sam
tutaj problem jest wiekszy i samemu mozna to zrobic mniej lub bardziej profesjonalny ale jest to proces dosc czaso i pieniedzo chlonny
mozna przeciagnac kabelki zakupione wraz z glosnikami ale one sa marnej jakosci i ich ulozenie takze bedzie kiepskie
zasilanie nalezaloby pociagnac bezposrednio z akumulatora oczywiscie z bezpiecznikiem i grubymi przewodami
na antenie nie wolno oszczedzac ja mam prosta i jakos dziala ale dobre sa takie "baciki" ktore wygladaja jak okrecone przewodem i zalane izolacja
teraz zeby te wszystkie kabelki dobrze polozyc ale tak na prawde dobrze to najlepiej zdjac cala deske rozdzielcza to jest dosc ciezkie dla jednej osoby nie mowiac o pozniejszym zlozeniu
ja ja zdjemowalem dla innych celow i kladlem sobie wtedy cala instlacje i nie powiem dziala o wiele lepiej niz jak mialem wczesniej zalozone tak w godzine aby nie bylo przewodow widac
przewody oczywiscie grube 4mm^2 niektorzy powiedza ze za grube ale dzwiek mimo ze z 13cm glosniczkow sie poprawil
moja rada jest taka
powiedziec czego sie chce i jechac do jakiegos warsztatu tam panowie rozkreca czesc deski i beda mogli te przewodziki ladnie polozyc tylko sie trzymac tego ze maja byc grube przewody pojdzie ich z 4m wiec niech to bedzie koszt 25zł to jest do przejscia
i bezpiecznik oczywiscie przy samym akumulatorze, a za akumulatorem jest miejsce na wpuszczenie przewodow do kabiny zaraz za prawym nawiewem a dalej do radia to jakies 70cm
milego sluchania