Wymiana przewodów
to ciężka praca i upierdliwa ,ja miłem trochę łatwiej bo przewody kupiłem już
zarobione, musiałęm tylko dokładnie pomierzyć stare.
Przewody
Do 1.0 są na forum zwymiarowane.
Wymiana przewodów
to ciężka praca i upierdliwa ,ja miłem trochę łatwiej bo przewody kupiłem już
zarobione, musiałęm tylko dokładnie pomierzyć stare.
Przewody
Do 1.0 są na forum zwymiarowane.
ktoś wie jak go wyjąć ? Z tego co patrzyłem to żeby np wyjać reflektory to trzeba
zdejmować błotnik, czy żeby go zdjąć trzeba też zdejmować dzwi ? Proszę o pomoc
Źle patrzyłeś.
Jedynie koło trzeba odkręcić i kawałek nadkola, żeby mieć dostęp do dwóch nakrętek mocujących lampę.
Oczywiście bez długiej przedłużki do grzechotki nie ma co próbować.
Zdemontuj kierunek przy lampie to zobaczysz o co chodzi.
a syrena to nie
przypadkiem to małe okrągłe koło tego jakby radiatora na 3 fotce ?
Dawno tyle rzeźby nie widziałem.
Czarne to syrena alarmu tak jak kolega napisał.
To drugie to może jakaś samoróbka klaksonu ?
Wrzuć zdjęcie kierownicy to sprawdzimy czy wydaje to dźwięk
W Krakowie mogę rzucić okiem, ale trzeba się do mnie do Płaszowa przytoczyć.
tak podejrzewałem
dzięki
szkoda że w faq
brakuje czasem pewnych informacji
Jakby wszystko tam było to co to byłoby za FAQ ?
Poza tym o bębnach było wielokrotnie na forum wałkowane
2. Czy macie jakiś
patent na odkręcenie korka spustowego oleju ze skrzyni, kręciłem dwa klucze,
Pewnie miałeś tanie te klucze
Ja użyłem drugiej strony gwintownika, bo jest końcówka kwadratowa.
Jeden trzymał gwintownik włożony do korka a drugi dużą żabą kręcił.
Odkręciłem, ale lepiej mieć przed taką zabawą nowy korek przygotowany, bo może być problem z przykręceniem tego starego.
Numer korka w ASO: 09246-16010-000
Taki nóż miał McGyver
Jak nie chce wyjść do pewnie siedzi w kieszeni -
Takiej jak na zdjęciu a do wyjęcia radia potrzeba wtedy odpowiedniego kompletu kluczy.
Spróbuj ściągnąć czarną ramkę z radia (o ile w tym modelu się da) i powinieneś zobaczyć jak jest mocowane to radio.
Chyba, że poprzedni właściciel zastosował jakiś wynalazek i trzeba podejść do sprawy inaczej.
BTW: szkoda tapicerki na gmeranie takim nożem.
Więc te będą
pasowały w miejsce żarówek, tak?
W MKIV i MKV fabrycznie są żarówki W3W i ledy powinny być ich zamiennikiem (wielkość i mocowanie w oprawce).
Nie można
Można. Trzeba tylko dziurę w podłodze wyciąć
Byłem u mechanika i
oglądał wahacze i powiedział, że są wporządku.
Macie może
instrukcję jak to wszystko wymienić? I jak potem wyregulować hamulce?
Pozdro!
Tak, mamy. Temat był wielokrotnie poruszany na forum i wystarczy chwilę poszukać.
Dobrze jest mieć prasę pod ręką do tej zabawy