[moje auto] "Rajdowy" Suzuki Swift 4WD GTI
-
Witam, postanowiłem w końcu założyć swój kącik
Moje auto to swift 4wd Mk3 1993. Na początku był całkiem fajny, a z czasem było już tylko gorzej. Jako że auto używam wyłącznie do ścigania się to za bardzo nie dbałem o jego wygląd,
inaczej mówiąc szkoda mi było na to kasy .
Tak wygladal zaraz po kupnie :
Potem pakiet startowy :
spod po renowacji
Przez rok się bujałem na kompletnej serii 1.3 8V po KJS , bez jakichkolwiek sukcesów. Przełom przyszedł po swapie silnika na 16v.
Od tego czasu mój brak umiejętności wynagradza to że auto jest dość szybkie i co najważniejsze do dziś , niezawodne. . Może dla tego że sam w nim grzebie, a może po prostu fuks. Się okaże w dalszej karierze jak to pójdzie.
Przejezdziłem nim na oko licząc ok 60 imprez (niskie łąki cup, rakietowa wrocław, superoes poznań , rallyland, tor fiata tychy, kamionki, walim, i jakiestam lokalne kjs).4/5 z tego zbioru zdobyłem swiftem
glowica po szlifowaniu
zrzut silnika
zawiecha + hamulec
pare filmików
wkrótce więcej fotek
-
Jak sie prowadzi w porownaniu do polo? Masz tez jakies porownanie do seryjnego gti fwd?
-
Jak sie prowadzi w
porownaniu do polo? Masz tez jakies porownanie do seryjnego gti fwd?Polo mialo moc i szpere , i do pewnego momentu w jego ewolucji jezdzilo dobrze.
Jak jezdzila seria gti to juz zapomnialem . Obecnie proboje jezdzic na fwd ,
ale bez szpery 1 i 2 bieg pomimo dlugiej seryjnej skrzyni jest nie uzyteczny (mieli kolami).
Z 4WD lepiej wychodzi. -
Fajna furka, fajne filmiki, jest ogień
Powiedz mi z czego masz szyby (poliwęglan? pleksi?) i czy nie masz z nimi problemów na BK?
-
Powiedz mi z czego
masz szyby (poliwęglan? pleksi?) i czy nie masz z nimi problemów na BK?poliwęglan 3mm. Z calej swojej kariery tylko pan na tychach chcial dokument zakupu, potwierdzajacy, ze to poli a nie plexa.
-
poliwęglan 3mm. Z
calej swojej kariery tylko pan na tychach chcial dokument zakupu, potwierdzajacy, ze
to poli a nie plexa.Dzięki. Sprawdzałeś może ile łącznie kg urwałeś na nich?
Bo chyba masz wszystkie zmienione (oprócz przedniej oczywiście ) -
Dzięki. Sprawdzałeś
może ile łącznie kg urwałeś na nich?
Bo chyba masz
wszystkie zmienione (oprócz przedniej oczywiście )dokladnie nie wiem. ale z przodu poszly tez prowadnice i mechanizm opuszczania.
-
Na ostatnim filmiku widze jak ciągniesz ręczny.... nie szkoda Ci viskozy?
zawsze w taki sposób pokonujesz nawroty? Nie blokuje Ci przednich kół? -
Na ostatnim filmiku
widze jak ciągniesz ręczny.... nie szkoda Ci viskozy?
zawsze w taki
sposób pokonujesz nawroty? Nie blokuje Ci przednich kół?Liczy się tylko wynik pozatym "fabryczne" uzywane manele są tanie jak barszcz
Jak zdechnie to się na Allegro kupi następna
Jak zaimpulsujesz tylko to przednie koła nie zdążą złapać -
To fakt...ale w zimę to już chyba nie jest tak kolorowo z ręcznym lub na śliskim?
-
To fakt...ale w
zimę to już chyba nie jest tak kolorowo z ręcznym lub na śliskim?Co Ty w zimę to super działa
-
Znaczy sie nie masz juz viskozy:) Znaczy masz ale sie konczy...Mamy justynke w domu i tam ręczny prawie od razu blokuje koła... przednie:)i było podobnie w reszcie swiftów i justy jakie mielismy
-
Znaczy sie nie
masz juz viskozy:) Znaczy masz ale sie konczy...Etam
-
Etam
Dokładnie. Trzeba tylko umieć używać ręcznego. Nawet na czystym i przyczepnym asfalcie swift czy justy się obrócą
-
Dokładnie. Trzeba
tylko umieć używać ręcznego. Nawet na czystym i przyczepnym asfalcie swift czy justy
się obrócąPotwierdzam , nie jest jak fwd , ale robi
-
Wiem że się da.. ale to nie to co impreza czy podobne auto ja swojego ruraka zrobionego ze swifta 4x4 obracałem hamulcem nożnym bez dotykania ręcznego w zime.. i tez sie da... jednak powodzenia życzę przy sprawnym napędzie obrócić swifta na sliskim lekko grząskim terenie:)
Zwyczajnie używanie ręcznego w tym aucie bardzo psuje napęd. -
Wiem że się da..
ale to nie to co impreza czy podobne auto ja swojego ruraka zrobionego ze swifta
4x4 obracałem hamulcem nożnym bez dotykania ręcznego w zime.. i tez sie da... jednak
powodzenia życzę przy sprawnym napędzie obrócić swifta na sliskim lekko grząskim
terenie:)
Zwyczajnie używanie
ręcznego w tym aucie bardzo psuje napęd.Wiadomo ze swift 4wd powstal po to zeby babcia z dziadkiem mogli podjechac pod sliska gorke jadac do hipermarketu na zakupy i ze brak dyfra miedzyosiowego to druga po dlugiej skrzyni kaszana nie do przejscia w tym aucie
Uwierz mi, po 4 lata ciagania rekawa nie stwierdzam zeby visco jakos grzej kleilo.
-
Przeciez dyfer jest - wiskoza Kwestia tylko jego dopracowania
Ja mam pytanka - dlaczego takie wysokie obroty wolne, oraz jakie to ma przelozenia ze twierdzisz ze zbyt dlugie?
-
Przeciez dyfer jest
- wiskoza Kwestia tylko jego dopracowania
Ja mam pytanka -
dlaczego takie wysokie obroty wolne, oraz jakie to ma przelozenia ze twierdzisz ze
zbyt dlugie?
Jakos do dzis nie mialem kiedy popracowac nad wolnymi, wiec ustawilem na sztywno
srobka od klapek ITB 1500 i jest gitPrzelozen nie pamietam, ale po zmianie z 1 na 2 to mam jakies 4tys z hakiem , a przy tych obrotach to wogole nie jedzie
- wiskoza Kwestia tylko jego dopracowania
-
A bo to na itb
Jakie to ma konie w takiem razie?
Jak wpadasz z seryjnej odcinki na 4tys, to raczej masz cos w okolicy seryjnej skrzyni z gti