suzuki swift cabrio Project :)
-
spawaczem jest moj dziadek ;d tylko wlasnie problem z tym migomatem moze zwykla spawarka by poszla na malym pradzie? no tutaj widze ze wasza konwersacja dala mi do myslenia co myslicie o tytm?? http://allegro.pl/prog-progi-suzuki-swift-89-96-nowy-3d-prawy-i2158822773.html
http://allegro.pl/prog-progi-suzuki-swift-89-96-nowy-3d-prawy-i2158822773.html
te sa chyba plastikowe kioedys widzialem ocynkowane ale cos ich juz nie ma
-
wszyscy tutaj Ci
poprostu dobrze radzą. tu nie chodzi o to zeby Cie zjechać. masz dostęp do łatanych
miejsc bo auto nie poskładane jeszcze. no cóż, trochę kasy poszło. jakieś tam małe
dziurki to sobie można sylikonem co najwyzej wziąć załatać, ale te większe weź
spawacza załatw i połataj. pojedz po jakaś blachę na złomowisko - kupisz za grosze.a widze ze jestes z gdanska ;d moze bys podal jakies namiary na ziomka co ci latal??
-
auto robilem 3.5 miesiaca w gostyninie w centralnej polsce małym prądem uwazam ze da rade nawet elektrodowo. nawet zgrzewanie punktowe + szpachla lepiej Ci wyjdzie niż nity i silikon.
dobrze jakby spawarka była inwerterowa. łatwiej ją ustawić. te progi nie sa plastikowe to tylko złudzenie jest
-
no nie wiem juz sam co z tymi progami bo wiem ze to bedzie kupa roboty zdjecie starych progow + wsadzenie tych no nie wiem juz sam wiem ze to najlepsze rozwiaznie a nie oddam do jakiegos zakladu zeby mi to zrobil blacharz bo szkoda kasy
-
przede wszytkim, spawana musi być podłoga oraz sciana grodziowa... progi to tak jak kolega "zajczykowski" mozesz poleciec na matę szklaną i żywicę, potem szpachla.
i przede wszystkim, oczyścić wszystko najpierw
-
no wlasnie jak kolega zajczykowski moze zapomnialem ci cos powiedziec te progi byly tez latana na wloknem szklanym znaczy wczesniej zalatalem ale stwierdzilem ze jednak musi byc tam blaszka wiec zrobilem szlif do czystego metalu an to farba anty koro na to blaszka z klejem +nity blaszke troszke wklepalem znaczy przy kantach zeby nie wystawala na to poszla mata a na mate szpachla wiec zrobilem zupelnie tak jak on
panowie jeszcze jedno pytanie te progi od gti to sie jakos przyczepia do zwyklych progow czy jak to wyglada bo mam okazje kupic
-
panowie jeszcze
jedno pytanie te progi od gti to sie jakos przyczepia do zwyklych progow czy jak to
wyglada bo mam okazje kupicoryginalnie w progach GTi są od spodu takie plastikowe kołki w które wchodzą śrubki, Ty tego nie masz, więc będzie trzeba blachowkrętami je przykręcić, ale to się równa z szybszą wizytą kolegi rudego w tych miejscach ponadto wzdłuż drzwi jeszcze powinien iść taki płaskownik na którym ta nakładka się opiera, a no i w błotniku powinien być kołek plastikowy i w tylnym nadkolu to samo.
-
czyli odradzacie?;d
-
najpierw ładnie doprowadz auto do dobrego stanu. te pieniądze przeznacz na odnowienie auta zamiast dokładki z gti itp. takimi rzeczami jak dokładki itp na koniec zostaw sobie gdy auto będzie na chodzie i dobrze zrobione.
-
mogłbym Ci to pospawac za jakies niewielkie pieniadze...jak cos odezwij sie na pw
A jezeli chodzi o progi to sprawa jest taka że w przypadku cabrio lepiej o nie dbaj bo złamie Ci sie w pół. -
dzisaj sprawdze czy dam rade pospawac zwykla spawarka progi na niskim pradzie jak nie to raczej trzeba bedzie wykorzystac opcje ktora jest wyzej
-
mockba wg mnie spawa dobrze ja tam zadowolony jestem, heh.
dbaj o cabrio i nie żałuj kasy a odwdzięczy Ci się napewno!
-
takie pytanie na zas tylko jak myslicie wnetrze lepiej poflokowac czy malnac?;p pmoim zdaniem flokowanie to byla by leposza opcja obcykajcie
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?f=116&t=73961&start=210
http://files.motomagazinspeed.webnode.cz/200442544-78ec279e63/Suzuki%20Swift%20Cabrio%201.JPG
-
po 1 ... na tą chwilę zle linki wstawione. po 2 najpierw ogarnij blacharkę potem mysl co dalej... nie wybiegaj za daleko w przyszłość kolego. pamietaj ze wszystko kosztuje
-
wiec tak od dawnego czasu chce zaczac dalsze prace z autkiem narazie zdrowie mi na to nie pozwala zapalenie spojowek +jamy ustnej ledwo zyje ;d w pierwszej kolejnosci chyba kupie migomat uzywane chodza w granicy 500zl nawet nowe a teraz pytanie jak bede mial zamiar pospawac stare progi to musze je zdjac zeby oczyscic ze srodka?? dzieki i pozdrawiam
-
ostatnio wasze posty daly mi duzo do myslenia i mysle ze jak juz robic to porzadnie albo wcale progi wyciete migomat zamowiony i tlumik kupiony
http://imageshack.us/photo/my-images/696/099rr.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/13/102ud.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/580/110dr.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/706/113ww.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/692/115dug.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/834/116ij.jpg/ -
mam pytanie czy glosnosc tlumika zalezy tez od obecnosic katalizatora i srodkowego tlumika ? Obecnie posiadam http://imageshack.us/phot.../706/113ww.jpg/ Chodzi dobrze ale chcialbym zeby chodzil jeszcze glosniej. Usunac katalizator lub srodkowy tlumik ? Dzieki pozdrawiam
-
Chodzi dobrze ale chcialbym
zeby chodzil jeszcze glosniej. Usunac katalizator lub srodkowy tlumik ? Dzieki
pozdrawiamśrodkowy każdy swift ma przelotowy ... więc nic tym nie zyskasz ... weź zostaw układ wydechowy w spokoju, chyba że chcesz mieć łeb kwadratowy w trasie ...
-
nie wiem srodkowy mam jakis firmy marix czy cos takiego nie wiem czy jest oryginalny ;d
-
nie wiem srodkowy
mam jakis firmy marix czy cos takiego nie wiem czy jest oryginalny ;djak chcesz coś takiego:
to kat out, środkowy przelotowy, tył wiadro i średnica ogólna 2 cale ... ale nie polecam tak jak pisałem wcześniej.