[GTI] Toydolsowe Swifty
-
Co do Twojej sugestii co byś budował na miejscu Toydolsa, to powiem tylko tyle, że on po prostu chce pokazać, że małym pierdem da się dać innym po dupie i niech mu się to udaje dalej
Bo u nas jest od dawna taka durna moda, że każdy musi jeździć niewiadomoczym. No i potem mamy sytuację, że z 60 aut na rajdzie zaliczanym do RPP, ponad 30 jest A7 i N3, 20 A6 i N2 i łącznie 10 w A5, A1, A0, RWD itp. I jak w takim towarzystwie wbijamy się do drugiej dziesiątki to jest to!
Zresztą tak naprawdę wszystko zależy od tego co chcemy osiągnąć i ile mamy kasy. Mnie nie stać na budowę czegoś innego niż swift. Mojego swifta powinienem odbudować za maks. 40000 zł z porządnym wyposażeniem bezpieczeństwa (klatka+kubły+pasy+hans pochłoną połowę z tej kwoty, reszta to nowa buda (z piaskowaniem, łataniem i wzmacnianiem), wahacze, położenie nowych przewodów hamulcowych i paliwowych, góra silnika i ogólnie budowa fury). Do tego w mojej głowie jest bardzo dużo wiedzy na temat budowy tego auta, mam wiele części do niego... itp. Do tego dochodzą koszty startu! Nie wiem czy czymkolwiek pojadę taniej! Na pewno niczym dużo szybszym, a tylko przesiadka do auta dużo szybszego da realne korzyści w wynikach. Z kolei jeśli miałoby być coś sporo szybszego to czy to będzie Civic jajko Vtec (najtańsza opcja), czy TypeR czy C2 VTS, musiałbym wydać co najmniej 2-3 razy tyle. Na to po pierwsze mnie nie stać, po drugie szkoda by mi było pieniędzy. -
-
zestawik ok. w sumie patrze na zdjecia i nie takie rzeczy w pl naprawiaja:D ale cos przeoczylem bo niewidizlaem zdjec zadnej nowej budy.
-
Będzie ładnie co?
bardzo ładnie Poliuretan z jakiej firmy ?
-
bardzo ładnie
Poliuretan z jakiej firmy ?
Deuter. Ale twardość seryjnych gum, bo to cywilne auto dla mojej Agi. Do rajdówki to mam SuperPro w wersji competitionzestawik ok. w
sumie patrze na zdjecia i nie takie rzeczy w pl naprawiaja:D ale cos przeoczylem
bo niewidizlaem zdjec zadnej nowej budy.
Jakiej budy? Popatrz może trochę wcześniej w tym temacie to zobaczysz że mam jeszcze innego swifta. Co to nie można mieć więcej niż jednego? Rajdówka póki co jeszcze poczeka.Na razie nie mam innych nowszych zdjęć (te dwa są sprzed ponad 1,5 roku), ale nadwozie jest właściwie skończone. W tej chwili zostało poskładać środek, zawieszenie i hamulce, wymienić poduszki silnika (na stole leżą zregenerowane za pomocą poliuretanu), zrobić wydech i przywieźć z malowania i założyć ładne koła
Tak z bliska wyglądają 22 letnie zwrotnice po renowacji (piaskowanie, płukanie, cynkowanie, proszek i piec), obok widać wypiaskowane zaciski hamulcowe (wszystko jest przed myciem):
-
Deuter. Ale
twardość seryjnych gum, bo to cywilne auto dla mojej Agi. Do rajdówki to mam
SuperPro w wersji competitiongdzie dostać takie cukierki ?
Tak z bliska
wyglądają 22 letnie zwrotnice po renowacji (piaskowanie, płukanie, cynkowanie,
proszek i piec), obok widać wypiaskowane zaciski hamulcowe (wszystko jest przed
myciem)na jednej już są purchle
-
gdzie dostać takie
cukierki ?
Deuter -> http://polibusze.istore.pl/
SuperPro -> http://www.sklep4x4.pl/na jednej już są
purchle
Chyba na twoim monitorze ;P. To, że są nierówne, to nie znaczy, że jest rdza. Owszem była, zrobiła nierówność, ale jest usunięta. To zaś co wygląda na rude, to piasek z piaskowania. -
Deuter
nie widzę Swifta
SuperPro -
tu jest tylko to:
http://www.sklep4x4.pl/sklep/szukaj.php
Chyba na twoim
monitorze ;P.pośmiać już się nie można
-
nie widzę Swifta
a ja widzę... czyli rzeczywiście masz coś z monitorem
TUTAJ JEST SWIFT
Na stronie nie ma jeszcze pokazanego przodu, ale też jest w ofercie.tu jest tylko to:
http://www.sklep4x4.pl/sklep/szukaj.php
Oj tam, oj tam... trzeba zadzwonić i zapytać
To znaczy można sobie najpierw popatrzyć do katalogu online, a potem już pytać o ceny i czas dostawy. Przy dużym zamówieniu (czyli na przykład komplet do auta) jest spory rabat.
KATALOG SUPERPRO
Elementy z K na końcu to Competition - takie niebieski i betonowepośmiać już się nie
można
Można, tylko najpierw trzeba sobie monitor naprawić ;P -
a ja widzę... czyli
rzeczywiście masz coś z monitoremprzeoczyłem
Jak to się sprawuje ?
Warto wydać te 300 zł ?Elementy z K na
końcu to Competition - takie niebieski i betonoweczyli niebieskie = beton ( w sumie do staba czemu nie )
Można, tylko
najpierw trzeba sobie monitor naprawić ;Pmam dobry widzę że nie odbierasz emotów poprawnie, może czas na zmianę stylu forum
-
Wiosna idzie...
pora, żeby wreszcie czarnucha dokończyć... no to zaczynami składanie zawiasu i
okolic:Ładne to to... Przydałyby mi się niektóre
Wahacze od Grzesia, poliuretany z Olkusza i rozpórka z whiteline? -
Hellsin: Spytaj Erdego jak się olkusz sprawuje, bo ja dopiero zakładam je.
Ale ogólnie wyglądają całkiem ok. Komplet na przód i tył to tak 450-500 zł łącznie.Hehe... pewnie to nie tak, że wszystkie niebieskie to taki beton, ale akurat SuperPro robi wyczynowe w kolorze niebieskim
O tych mogę powiedzieć, że są świetne i mega wytrzymałe... ale na ulicę absolutnie nie polecam.Dobrze odbieram emoty
Może Ty nie czaisz moich ;PErde: A co konkretnie by Ci się przydało?
Wahacze od Grześka, poli olkuskie, a rozpórka z UltraRacing.
Z Whiteline'a to mam stabilizatory w rajdówce - świetna inwestycja do sportu. -
Hellsin: Spytaj
Erdego jak się olkusz sprawuje, bo ja dopiero zakładam je.
Ale ogólnie
wyglądają całkiem ok. Komplet na przód i tył to tak 450-500 zł łącznie.na ulice też dadzą radę, bo jestem ciekaw, chcę żeby było trochę sztywniej, pewnie zakładać bym zakładał za jakiś czas
Hehe... pewnie to
nie tak, że wszystkie niebieskie to taki beton, ale akurat SuperPro robi wyczynowe w
kolorze niebieskim
O tych mogę
powiedzieć, że są świetne i mega wytrzymałe... ale na ulicę absolutnie nie polecam.do samego staba też nie polecasz ?
Dobrze odbieram
emoty
Może Ty nie czaisz
moich ;Pbrzydki jesteś
Z Whiteline'a to
mam stabilizatory w rajdówce - świetna inwestycja do sportu.20 czy 27mm ? Ile miał stab do Mk II GTi ?
-
Ile
miał stab do Mk II GTi ?Z tego co pamiętam to przedni 22mm, tylny 15mm
W razie czego mam takie na zbyciu jakby ktoś chciał... -
Erde: A co
konkretnie by Ci się przydało?No właśnie wahacze na tył dolne i górne ze śrubą, polibusze (bo jeszcze nie kupiłem), świeże zwrotnice też mile widziane, rozpórkę mam ale nie taką solidną
Zaciski będziesz lakierował? Ja właśnie to przerabiałem u siebie, jeszcze tylko tłoczki nowe na przód i pasta montażowa do prowadnic... Właśnie - co pakujesz w prowadnice? ATE Plastilube da radę?
-
Stabilizatory
GTi Mk2:- przód 22 mm
- tył 15 mm
GTi Mk3: - przód 24 mm
- tył 18 mm
Moja rajdówka (chwilowo w stanie śmierci klinicznej): - przód 27 mm
- tył 20 mm
Hellsinku - myślisz, że poliuretanowe mocowania do stabilizatorów coś Ci zmienią?
Jeszcze jedna myśl mi się nasuwa... twardy poliuraten przy seryjnej budzie zrobi tej budzie killim.No właśnie wahacze
na tył dolne i górne ze śrubą, polibusze (bo jeszcze nie kupiłem), świeże zwrotnice
też mile widziane, rozpórkę mam ale nie taką solidną
Co do poliuretanów to wykonanie poliuretanów z deutera bardzo mi się nie podoba. Mam nadzieję, że sam poliuretan będzie ok, ale wygląd tych elementów (chodzi o wykończenie) jest taki sobie. Bikopur wygląda lepiej, SuperPro to już wogóle klasa... choć nie znaczy to, że Deuter będzie gorszy.
Wahacze to są proszę Pana w intercarsie
Przy zwrotnicach pamiętaj, żeby nie były rozwalone, no i żeby nie miały śladu po kimś, kto rozwiera zwrotnicę przecinakiem czy śrubokrętem, bo potem obcina sworzeń, a to niemiłe jest i można mieć kuku. Jak będziesz miał zwrotnice, które są proste i nie wywalone w dziurze pod sworzeń, to piaskowanie i malowanie proszkowe kosztuje naprawdę śmieszne pieniądze.
A co do rozpórki... to jeszcze u góry jest ompZaciski będziesz
lakierował? Ja właśnie to przerabiałem u siebie, jeszcze tylko tłoczki nowe na przód
i pasta montażowa do prowadnic... Właśnie - co pakujesz w prowadnice? ATE Plastilube
da radę?
Zacisków nie będę lakierował. Idą takie surowe wypiaskowane. Tłoczki komplet nowych z JAB. Z tylnymi jest zabawa, że hoho, żeby nowe założyć, bo trzeba ze starego tłoczka wyciągnąć bebechy i włożyć do nowego.
Ja do tego rozkładałem zaciski tylne na części pierwsze i... moja cierpliwość była wystawiona na megapróbę
W prowadnice smar do prowadnic Quick Brake w małych torebkach. Od dawna go używam i nie narzekam.Tak wygląda zacisk tylny przed składaniem (na zdjęciu tłoczek jest już poskładany - w środku jest 7 elementów, brak tu też blach prowadzących klocki, prowadnic, odpowietrznika i śrub):
-
Stabilizatory
GTi Mk2:- przód 22 mm
- tył 15 mm
GTi Mk3: - przód 24 mm
- tył 18 mm
to czemu na forum xxx czasu było pisane że Mk II ma grubszy stab z tyłu niż w Mk III ?
Hellsinku -
myślisz, że poliuretanowe mocowania do stabilizatorów coś Ci zmienią?
Jeszcze jedna myśl
mi się nasuwa... twardy poliuraten przy seryjnej budzie zrobi tej budzie killim.do cywila przecież nie wstawię klatki, jedyne co mogę zrobić, to ob-spawać budę, dołożyć komplet rozpieraków, zrobić coś z zawiechą, no i właśnie poliuretan.
-
to czemu na forum
xxx czasu było pisane że Mk II ma grubszy stab z tyłu niż w Mk III ?
Mk3 ma grubszy i przód i tył (mój mk2 będzie miał stabilizatory z mk3).do cywila przecież
nie wstawię klatki, jedyne co mogę zrobić, to ob-spawać budę, dołożyć komplet
rozpieraków, zrobić coś z zawiechą, no i właśnie poliuretan.
Właśnie o obspawanie budy i rozpórki mi chodziło -
Moja rajdówka
(chwilowo w stanie śmierci klinicznej):- przód 27 mm
- tył 20 mm
Nie chcesz sprzedać?
Co do poliuretanów
to wykonanie poliuretanów z deutera bardzo mi się nie podoba. Mam nadzieję, że sam
poliuretan będzie ok, ale wygląd tych elementów (chodzi o wykończenie) jest taki
sobie.Jeśli wymiary trzymają to wykończenie chyba nie ma większego znaczenia? No chyba, że ktoś jest ewidentnym estetą
Wahacze to są
proszę Pana w intercarsieWiem, wiem Nie mówiłem, że nie mogę dostać nigdzie tylko że by się przydały I pewnie wpadną do auta za jakiś czas. Ale górnych to już chyba Grzesiu nie ma, zresztą sporo sobie liczył...
Przy zwrotnicach
pamiętaj, żeby nie były rozwalone, no i żeby nie miały śladu po kimś, kto rozwiera
zwrotnicę przecinakiem czy śrubokrętem, bo potem obcina sworzeń, a to niemiłe jest i
można mieć kuku. Jak będziesz miał zwrotnice, które są proste i nie wywalone w
dziurze pod sworzeń, to piaskowanie i malowanie proszkowe kosztuje naprawdę śmieszne
pieniądze.Moje wyglądają ok, sworzeń ciasno wchodził, ale faktycznie można by odświeżyć
A co do rozpórki...
to jeszcze u góry jest ompU mnie też
Zacisków nie będę
lakierował. Idą takie surowe wypiaskowane.Korozja Ci je szybko złapie Z drugiej strony to żeliwo więc tragedii nie będzie
Tłoczki komplet nowych z JAB. Z tylnymi
jest zabawa, że hoho, żeby nowe założyć, bo trzeba ze starego tłoczka wyciągnąć
bebechy i włożyć do nowego.Tylne tłoczki już mam poskładane. Jeszcze muszę zamówić na przód.
Ja do tego
rozkładałem zaciski tylne na części pierwsze i... moja cierpliwość była wystawiona
na megapróbęBez dobrego segera ani rusz
W prowadnice smar
do prowadnic Quick Brake w małych torebkach. Od dawna go używam i nie narzekam.A gdzie to można dostać?
-
Wiem co o tym składaniu zacisku z tyłu na tych tłoczkach, mi najwięcej czasu zajęło takie włożenie tłoczka żeby gumka się nie wcinała i dobrze siadła.
Jest z tym sporo denerwującej roboty powodzenia