serce diabła - gażnik od podstaw do konkretow


  • Użytkownik archiwalny

    Pisze, bo mam prośbę do tych, którzy maja czas chęci i wiedze, co to jest ten gaźnik i jak się do tego zabrać. Chce rozebrać przeczyścić i w miarę możliwości ustawić wszystko w gaźniku tak jak powinno być.
    Wiem ze nie powinienem tego robić z działającym gaźnikiem i dla tego właśnie mam zapasowy i na nim chce się uczyć już jest rozregulowany wiec pewnie zepsuć wiele się nie da. Domyślam się tez ze będą takie części w nim o których już nikt nie będzie wiedział co to jest i po co, no wtedy po prostu się je pominie
    Oczywiście pisze to, po aby poprosić was o pomoc a przy okazji może powstanie watek, który przyda się komuś. Wiem ze jest parę tematów o gaźniku, ale patrząc na niego całego nietrudno się domyślić ze to tylko zlepki informacji całości.a konkretnie od a do z nie znalazłem.
    Postaram się też powrzucać zdjęcia tak, aby każdy nawet nieznający tematu mógł sobie rozebrać i w razie potrzeby poskładać tak jak było, po prawej stronie nad zdjęciem jest lupa można sobie powiekszać lekko.
    No nie będę się rozpisywał, jeśli będzie ktoś, kto zechce pomoc i odpowiadać na łopatologiczne pytanie w prosty sposób będzie wiatek się ciągnął, jeśli nie no cóż… gdzieś tam se zgnije w czeluściach forum i administrator go usunie kiedyś …

    Ja widzę to tak ze wrzucam zdjęcie danego elementu który sobie otwieram przeglądam, a ktoś kumaty opisuje, co to jest po co komu w tym gaźniku, jak ma być ustawione .. No i wogule tak łopatologicznie. Ale jeśli ktoś twierdzi ze zabieram się od tego od zlej strony/części albo ma inny pomysł na taki watek to ja się dostosuje : ) puki, co wrzucam foto mojego gaźnika
    http://my.opera.com/vandal7/albums/showpic.dml?album=7787542&picture=115630482
    Pierwszym elementem, za który chce się zabrać jest ten moduł na środku zdjęcia z jego prawej strony ma rurkę na wężyk, który idzie do filtra powietrza.
    Po odkręceniu widać ze gumowe kuleczko, które wchodzi w korpus gaźnika jest trochę przykopcone, czy to jakieś brudy idą mi do filtra? Czy to ma jakieś polaczenie z zaworem egr ? No i ogóle, co to jest i z czym to się je.
    Na zdieciu poniżej widać kolejność w jakiej to poskładałem.
    http://my.opera.com/vandal7/albums/showpic.dml?album=7787542&picture=115632232
    edit
    a jednak założyłem to tak :
    http://my.opera.com/vandal7/albums/showpic.dml?album=7787542&picture=115634732
    inaczej sie nie dalo : )
    swoją drogą dziwne to jakieś nie pasuje kształtem do korpusu, podruba jaka czy co ...
    http://my.opera.com/vandal7/albums/showpic.dml?album=7787542&picture=115634792#bigimg


  • Użytkownik archiwalny

    Ja właśnie pracuje nad manualem rozebrania czyszczenia i złożenia gaźnika ale niestety to nie wszystko po potem dochodzi regulacja, która czasami bywa problemowa.

    Podejrzewam, że nie każdy chce się podzielić tą wiedza i to może być jasne. Po prostu bardzo dużo pracy, myślenia i ogólnie poświecenia jest w tym. Ja jak to robiłem to na początku miałem stracha i szczerze powiedziawszy podczas demontażu pewnej części ona mi strzeliła ale przy następnej pracy szło jak po maśle.


Log in to reply