Twardy hamulec, serwo, wężyk może wałek?


  • Użytkownik archiwalny

    Witajcie! pojawił się problem z twardym pedałem hamulca. myślałem że tak jak w większości przypadków padł zaworek w przewodzie idącym do serwa,wymieniłem. Wracając z garażu ucieszony że pomogło jednak dziś rano znów to samo:-/ czy to padło całkiem serwo? Mniej więcej w okolicach tego czasu wymieniłem także wałek na sportowy. Jak myślicie czy to może mieć jakiś wpływ? obroty delikatnie falują ale na tym wałku tak musi być. Czy serwo da się w jakiś sposób odłączyć żeby nie wspomagało pracy hamulca?
    z góry dzięki za wszelakie podpowiedzi:)


  • Użytkownik archiwalny

    Witam.O jakim wałku piszesz?Objaw twardego hamulca występuje przeważnie przy niesprawnej pompie hamulcowej.Płyn hamulcowy nie wraca z powrotem do zbiornika.Jest to wynikiem braku luzu między popychaczem serwa a tłokiem pompy.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam.O jakim wałku
    piszesz?Objaw twardego hamulca występuje przeważnie przy niesprawnej pompie
    hamulcowej.Płyn hamulcowy nie wraca z powrotem do zbiornika.Jest to wynikiem braku
    luzu między popychaczem serwa a tłokiem pompy.

    Pisze o wałku rozrządu, niby jednak znaczenia nie powinno mieć ale... delikatnie falują obroty (nierówno chodzi), nie wiem czy taki znagły spadek nie powoduje jakiś zakłuceń strumienia powietrza z silnika do serwa.
    Czekam na nadejście cieplejszych dni żeby przetestować bo wtedy jakby problemu nie ma(z twardym hamulcem).
    trochę droga pompa z serwem jak na części tico.


  • Użytkownik archiwalny

    Witajcie! pojawił
    się problem z twardym pedałem hamulca.

    A próbowałeś założyć odwrotnie ten wężyk z zaworkiem(zgodnie ze strzałką kierunkową
    umieszczoną na tym wężyku) ? Bo ten zaworek w wężyku jest jednokierunkowy.


  • Użytkownik archiwalny

    Czy serwo

    da się w jakiś sposób odłączyć żeby nie wspomagało pracy hamulca?
    z góry dzięki za
    wszelakie podpowiedzi:)
    Takich rzeczy się nie praktykuje.Z tego powodu że wydłuża się droga hamowania a konforcie używania hamulców nie wspomnę.Sprawdż to co kolega pisał bo hamulcy się nie lekceważy.Kiedyś w F-125p w trasie do Katowic padło mi serwo jazda kosztowała mnie więcej nerwów niż pożytku z niej było.



  • konforcie
    hamulcy

    (Treść w nawiasie służy wyłącznie temu, aby post nie łamał Regulaminu - Odpowiadanie samymi emoticonami)


  • Użytkownik archiwalny

    wężyk założyłem dobrze, strzałką w kirunku silnika tak jak było narysowane, zresztą był idealnie tak wyprofilowany jak stary.
    dziś rano jak w pierwszych metrach jazdy nacisnąłem hamulec to był twardy i nie zwalniając nacisku na niego opadł do takiej pozycji w jakiej powinien być podczas hamowania. chyba trzeba się rozejrzeć za nowym serwem.