Problem z duszącym się tico przy wyjściu z zakrętów (film)
-
Witam! Mam problem myślę że układem paliwowym. Przy wyjściu z zakrętu z wciśniętym pedałem gazu dławi się... Robiłem także próby na prostej zwalniając na dwójce do 30-40 i dodając maksymalnie gazu i problem ten nie występuje(przyspiesza normalnie) także mam podejrzenie że problem pojawia się w trakcie przechyłu auta. Uprzedzam pytania o ilości benzyny w baku było połowe. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie w załączeniu-filmy zwróćcie uwagę przy wyjściu z nawrotu na beczce(wtedy było najgorzej).
http://www.youtube.com/user/piotrekTICOrally#p/a/u/0/ccts2uYKdEo
http://www.youtube.com/user/piotrekTICOrally#p/a/u/1/BgJkKaSuHzU
http://www.youtube.com/user/piotrekTICOrally#p/a/u/2/DKbZlwwKZWw -
Witam! Mam problem
myślę że układem paliwowym. Przy wyjściu z zakrętu z wciśniętym pedałem gazu dławi
się... Robiłem także próby na prostej zwalniając na dwójce do 30-40 i dodając
maksymalnie gazu i problem ten nie występuje(przyspiesza normalnie) także mam
podejrzenie że problem pojawia się w trakcie przechyłu auta. Uprzedzam pytania o
ilości benzyny w baku było połowe. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie w
załączeniu-filmy zwróćcie uwagę przy wyjściu z nawrotu na beczce(wtedy było
najgorzej).IMHO gaźnik
Przechyły powodują że paliwo w komorze gaźnika albo nadmiernie zalewa silnik albo zubaża mieszankę.
To takie moje pierwsze myśli...
Sam mam czasami takie przymulenie przy skręcie w prawy ostry zakręt przy 20 czy 30 km/h -
Witam! Mam problem
myślę że układem paliwowym. Przy wyjściu z zakrętu z wciśniętym pedałem gazu dławi
się... Robiłem także próby na prostej zwalniając na dwójce do 30-40 i dodając
maksymalnie gazu i problem ten nie występuje(przyspiesza normalnie) także mam
-----------------ciachGaźnik Kolego - i jego niedoskonałości.
O tym co piszesz wiedzieli Niemcy w czasie II wojny światowej. Rozwiązali problem z silnikami lotniczymi. Messerschmitt był cholernie dobrym samolotem, bo miał silnik na wtrysku - nie tracił mocy (jak inne wyposażone w gaźniki) w skręcie, czy nurkowaniu.Swoją drogą jeśli te problemy są baaaardzo zauważalne, to może świadczyć faktycznie o problemach z pływakiem, czy innym elementem gaźnika.