Wogóle nie odpala
-
Moje Tico wogóle nie odpala!
Przez kilka dni były coraz większe problemy z wchodzeniem przy ssaniu na wysokie obroty. Trzeba było dodać gazu, wchodził na obroty na ssaniu i było ok. Z dnia na dzień było coraz gorzej, aż umilkł całkowicie.
1. Rozrusznik kręci - akumulator naładowany
2. Świece, przewody i cały aparat (nowy) wymieniony
3. Pasek zębaty cały - kręcąc kołem zamachowym porusza się też palec w aparacie
4. Pompka paliwowa sprawna - daje paliwo jak zwariowana
5. Cewka sprawdzona miernikiem - odczyty w normie, iskra na świecach jest.
6. Pozostał tylko gaźnik:- po poruszaniu dźwignią przyspieszenia dysza paliwo podaje do ssania (widać po odchyleniu przepustnicy rozruchowej)
- jeden niepokojący objaw to dość duży wyciek paliwa z gaźnika - gdzie, nie wiem dokładnie bo gaźnik jest zamontowany. Ale paliwo jest dokładnie widoczne na całej osi przepustnicy I przelotu (Trzeciak rys.2.131). Gdy wsadzę paluchy w to miejsce - po osi bliżej korpusu gaźnika to widać na palcach nie tyle wilgoć ale prawie "kałużę" paliwa. Poszła może któraś uszczelka (nr 19) lub tulejka plastikowa od osi przepustnicy?
Czasu na wymontowanie gaźnika nie wystarczyło, a i mróz na podwórku okrutny. Przed wymontowaniem gaźnika warto byłoby mieć w zapasie potrzebne uszczelki, a tych u nas i w okolicy nie uświadczysz, sprzedawcy opowiadają głupoty że uszczelek gaźnik Tico nie posiada, że się tego nie naprawia itp, itd.
Pytanie:
1. Gdzie dostać uszczelki do gaźnika - wyciek i tak trzeba bezwarunkowo zlikwidować
2. Czy to może być przyczyną całkowitego braku zapłonu?
3. Miał może ktoś podobne problemy
4. Czy warto samemu regenerować gaźnik czy kupić np. TUTAJ
-
może pompka zalała gaźnik i nie może go w ogóle dojśc do zapłonu mieszanki, a jak nie to nalej paliwa do baku
-
Witam. A moze masz jakiegoś kolegę z którym mógłbyś namoment podmienić gaźniki? Tak sobie polecaliśmy na innych forach jak nie było pewności co u licha.
-
może pompka zalała gaźnik i
nie może go w ogóle dojśc do zapłonu mieszankiJeśli nie działa zawór iglicowy w komorze pływaka (czyli awaria gaźnika) to chyba może dojść do takiej sytuacji. Mam mokry od paliwa filtr powietrza od strony przepustnicy - wcześniej filtr zawsze był suchy.