Brak wspomagania hamulcow..
-
Witam. Panowie mam taki problem. Napewno ktos o tym pisal ale mam tez pytanie z innej beczki wiec postanowilem napisac osobny temat. Otoz chyba siadlo mi wspomaganie hamulcow bo gdy podpompuje je i odpale tikacza na wcisnietym hamulcu to mi nie opada...fakt po kilku hamowaniach hamuje normalnie ale czuje troszke sztywny pedal...Czy to serwo czy tez moze wezyk z zaworkiem zwrotnym(chyba tak sie to nazywa?). Mozna to jakos sprawdzic osobiscie??
I 2 pytanie.. Odpale tikusia i naciskajac na pedal hamulca zaczyna mi gasnac...w czym problem??
Bardzo dziekuje za ewentualne radu pozdro
-
Witam. Panowie mam taki problem. Napewno ktos o tym pisal ale mam tez pytanie z innej beczki
wiec postanowilem napisac osobny temat. Otoz chyba siadlo mi wspomaganie hamulcow bo gdy
podpompuje je i odpale tikacza na wcisnietym hamulcu to mi nie opada...fakt po kilku
hamowaniach hamuje normalnie ale czuje troszke sztywny pedal...Czy to serwo czy tez moze
wezyk z zaworkiem zwrotnym(chyba tak sie to nazywa?). Mozna to jakos sprawdzic osobiscie??
I 2 pytanie.. Odpale tikusia i naciskajac na pedal hamulca zaczyna mi gasnac...w czym problem??
Bardzo dziekuje za ewentualne radu pozdroPrzewiduję że masz serwo do wymiany - gaśnie bo po naciśnięciu pedału hamulca przez serwo dostaje się do kolektora ssącego fałszywe powietrze - w serwie masz zapewne uszkodzoną membranę, a że serwo jest nierozbieralne to podlega tylko wymianie.
-
Przewiduję że masz serwo do wymiany - gaśnie bo po naciśnięciu pedału hamulca przez serwo
dostaje się do kolektora ssącego fałszywe powietrze - w serwie masz zapewne uszkodzoną
membranę, a że serwo jest nierozbieralne to podlega tylko wymianie.Dzieki za odp. Coz..bede musial wymienic. Pozdro
-
Przewiduję że masz serwo do wymiany - gaśnie bo po naciśnięciu pedału hamulca przez serwo
dostaje się do kolektora ssącego fałszywe powietrze - w serwie masz zapewne uszkodzoną
membranę, a że serwo jest nierozbieralne to podlega tylko wymianie.U mnie jest odwrotna sytuacja tzn mam za duży skok jałowy pedału hamulca i silnik na biegu jałowym po kilkukrotnym wciśnięciu pedału hamulca przygasa. Tak się zastanawiam czy szczelność serwa można sprawdzić za pomocą kompresora tzn w miejsce wężyka podciśnieniowego podpiąć kompresor i utworzyć lekkie ciśnienie w serwie. Próbował już ktoś tego ?. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy między serwem a ścianką do której jest przymocowane serwo jest jakaś uszczelka ?(od strony silnika).
-
U mnie jest odwrotna sytuacja tzn mam za duży skok jałowy pedału hamulca i silnik na biegu
jałowym po kilkukrotnym wciśnięciu pedału hamulca przygasa. Tak się zastanawiam czy
szczelność serwa można sprawdzić za pomocą kompresora tzn w miejsce wężyka podciśnieniowego
podpiąć kompresor i utworzyć lekkie ciśnienie w serwie. Próbował już ktoś tego ?. Mam
jeszcze jedno pytanie. Czy między serwem a ścianką do której jest przymocowane serwo jest
jakaś uszczelka ?(od strony silnika).Lekkie ciśnienie można by podać, słychać by musiało być syczenie przy nieszczelności. Co do uszczelki to zapewne jest taka filcowa, nie musi być tam nic co by musialo być super szczelne, tylko tyle żeby nie wiało tamtędy na nogi kierowcy i żeby spływająca woda po przegrodzie czołowej nie wlewała się do środka lub żeby zapachy spalin, paliwa nie dostawały sie do środka.