Problem z ogrzewaniem po wymianie płynu i przewodów nagrzewnicy.
-
Witam wszystkich forumowiczów. Po wymianie w moim tikaczu płynu chłodzącego i przewodów do nagrzewnicy
ogrzewanie stało sie bardzo słabe. Nie można nawet tego nazwać ciepłym powietrzem. Nagrzewnica jest drożna ponieważ ja wyjmowałem i przepłukiwalem. Chciałbym zaznaczyć ze przed wymiana płynu i przewodów nagrzewnicy ogrzewanie chodziło rewelacyjnie. Czy na ogrzewanie może miec wpływ zagieta prawa rurka od wyjścia z nagrzewnicy??? Podczas wymiany przewodów zauważylem ze prawa rurka jest zagieta. Postanowiłem ja zatem rozgiąc aby płyn mógl swobodnie przeplywać. Moze to jest przyczyna słabego grzania????Po odpaleniu i zalaniu nowego płynu zauważylem, że płyn po uzyskaniu swojej temperatury nie załaczał wiatraka. Ale to akurat była wina przekaźnika. Prosze zatem o jakies rady. Zastanawiam sie nad tym czy zagiecie tej rurki od nagrzewnicy lub nie działajacy przekażnik mial wpływ na grzanie nagrzewnicy?? Moze na starym płynie przekaźnik nie załaczal wiatraka i dlatego bylo ogrzewanie ???A teraz jak przekaźnik jest ok i chlodzi płyn do opowiedniej temp. to juz temperatura nie jest taka jak powinna.Bede wdzieczny za każda rade.
-
Witam wszystkich forumowiczów. Po wymianie w moim tikaczu płynu chłodzącego i przewodów do
nagrzewnicy
ogrzewanie stało sie bardzo słabe. Nie można nawet tego nazwać ciepłym powietrzem. Nagrzewnica
jest drożna ponieważ ja wyjmowałem i przepłukiwalem. Chciałbym zaznaczyć ze przed wymiana
płynu i przewodów nagrzewnicy ogrzewanie chodziło rewelacyjnie. Czy na ogrzewanie może miec
wpływ zagieta prawa rurka od wyjścia z nagrzewnicy??? Podczas wymiany przewodów zauważylem
ze prawa rurka jest zagieta. Postanowiłem ja zatem rozgiąc aby płyn mógl swobodnie
przeplywać. Moze to jest przyczyna słabego grzania????Po odpaleniu i zalaniu nowego płynu
zauważylem, że płyn po uzyskaniu swojej temperatury nie załaczał wiatraka. Ale to akurat
była wina przekaźnika. Prosze zatem o jakies rady. Zastanawiam sie nad tym czy zagiecie tej
rurki od nagrzewnicy lub nie działajacy przekażnik mial wpływ na grzanie nagrzewnicy??Zagięcie rurki zmniejsza ilość cieczy przepływającej przez nagrzewnicę a przez to jej wydajność
Moze
na starym płynie przekaźnik nie załaczal wiatraka i dlatego bylo ogrzewanie ???A teraz jak
przekaźnik jest ok i chlodzi płyn do opowiedniej temp. to juz temperatura nie jest taka jak
powinna.
Bede wdzieczny za każda rade.Przekaźnik nie ma wpływu na temperaturę powietrza wylatującego z nagrzewnicy bo temperatuta załączenia wentylatora chłodnicy jest niewiele większa od temperatury utrzymywanej przez termostat silnika. Po prostu nie widać różnicy. A może się silnik nie nagrzewa spójrz na termometr.
-
Zagięcie rurki zmniejsza ilość cieczy przepływającej przez nagrzewnicę a przez to jej wydajność
Przekaźnik nie ma wpływu na temperaturę powietrza wylatującego z nagrzewnicy bo temperatuta
załączenia wentylatora chłodnicy jest niewiele większa od temperatury utrzymywanej przez
termostat silnika. Po prostu nie widać różnicy. A może się silnik nie nagrzewa spójrz na
termometr.
Obecnie silnik nagrzewa sie do swojej temperatury i przekaznik spełnia swoje role zalaczajac wiatrak. Wracając do zagiecia rurki to gdy ta rurka(prawe wyjście od nagrzewnicy pod która podłaczone sa przewody)byla zagieta ogrzewanie bylo bardzo dobre. Moze to bylo wyjście z nagrzewnicy i płyn nie opuszczał jej tak szybko dając ciepłe powietrze?? Wymieniajac przewody nagrzewnicy nie zakpilem oryginalnch. Orygianle sa fabrycznie zagiete i uformowane. Ja natomiast zastąpiłem oryginalne zwyklymi prostymi od jakiegoś innego samochodu. Moze fakt ze nie sa fabrycznie podgiete ma wpływ na drożność i w zwiazku z tym na wieksza ilość cieplego plynu w nagrzewnicy? -
Witam. Ja ostatnio miałem problemy z nagrzewnicą {wyciek płynu }.Na rysunkach w obydwu książkach napraw końcówki nagrzewnicy są proste.U mnie również .Wina może być po stronie przewodów stosując proste mogły nastąpić załamania i opory w przepływie cieczy.Czy sprawdziłeś drożność nagrzewnicy? Moze to bylo wyjście z
nagrzewnicy i płyn nie opuszczał jej tak szybko dając ciepłe powietrze?? Wymieniajac
przewody nagrzewnicy nie zakpilem oryginalnch. Orygianle sa fabrycznie zagiete i
uformowane. Ja natomiast zastąpiłem oryginalne zwyklymi prostymi od jakiegoś innego
samochodu. Moze fakt ze nie sa fabrycznie podgiete ma wpływ na drożność i w zwiazku z tym
na wieksza ilość cieplego plynu w nagrzewnicy?Zamontuj orginalne węże i problem będziesz miał z głowy .Miałem kiedyś Renauta i próbowałem takich numerów jak ty i kupno orginalnych przewodów rozwiązało sprawę.
-
Witam. Ja ostatnio miałem problemy z nagrzewnicą {wyciek płynu }.Na rysunkach w obydwu
książkach napraw końcówki nagrzewnicy są proste.U mnie również .Wina może być po stronie
przewodów stosując proste mogły nastąpić załamania i opory w przepływie cieczy.Czy
sprawdziłeś drożność nagrzewnicy?
Moze to bylo wyjście z
Zamontuj orginalne węże i problem będziesz miał z głowy .Miałem kiedyś Renauta i próbowałem
takich numerów jak ty i kupno orginalnych przewodów rozwiązało sprawę.Tak, to może być wina zagiętych przewodów. Wymienie je na oryginalne. Wiecie może gdzie mogę zakupić takie przewody??? Na allegro ich nie ma... Dzwoniłem do sklepu z oryginalnymi częściami do Koreańczyków i powiedziano mi że w ogóle takich części nie sprowadzają.
Wymieniając przewody dobrze zrobie jeżeli ponownie zegne prawe wyjście od nagrzewnicy (minimalnie zegne kombinerkami)??? Bylbym wdzieczny za wskazanie z ktorej str jest odpływ od nagrzewnicy? Stajac przed silnikiem zasilanie jest z lewej str??? a odpływ z lewej????Jezeli moje przypuszczenia są bledne to prosze mnie poprawić.