Propozycja poprawy osiągów Swifta
-
no wiem że dużo,
ale szukam szukam i szukam 1.3 ale z mkV bo mają trochę więcej mocy i nie mogę
znaleźć, a jak mam kastę 2002 to nie chce silnika z 90 roku1.3 16V SOHC bo o nim mowa to tak samo nietrafiony pomysł, niby w serii już coś jest, ale kończy się to na 100-110KM ... Paruch może Ci coś niecoś przybliżyć
Najlepsza opcja to G13B niestety, najbardziej podatny silnik w swifcie który wychodził w serii już mocny
Nie zaśmiecajmy już tematu -
czy przy obrobce glowicy mozna usunac wystajaca czesc prowadnic zaworowych?
mozna tylko ssace? mozna tez wydechowe?
-
Witam. Jestem swiezym posiadaczem SUZUKI SWIFT rocznik 1992. Od razu uprzedze, ze niewiele sie znam na samochodach. Moje pytanie dotyczy mozliwosci silnika. WIem, ze moje auto ma juz swoje lata ale czy to mozliwe, ze 5 bieg w nim sluzy w zasadzie tylko do redukcji spalania paliwa? Juz tlumacze o co chodzi. W danych tech. auto ma predkosc max. jesli dobrze pamietam 145 km/h niestety teraz osiaga max 115 i to jeszcze z gorki po dobrym rozbujaniu go. Zauwazylem, ze w zasadzie na codzien, nawet jezdzac poza miastem moglbym uzywac tylko 4 biegow, ale wlaczam 5tke chociazby dla zmniejszenia obrotow. Niestety nie daje ona wsytarczajacej mocy aby pociagnac go mocniej i szybciej. Czy jest to wlasnie spowodowane staroscia silnika i samochodu ogolnie? Przyznam ze nie mam pewnosci co do ilosci przejechanych kilometrow ze wzgledu na 5cio cyfrowy licznik, moge jednak z duzym prawdopodobienstwem zaryzykowac stwierdzenie, ze przejechal on okolo 200 tys. km. Z gory dziekuje za odpowiedz i informacje.
Pozdrawiam -
Witam. Jestem
swiezym posiadaczem SUZUKI SWIFT rocznik 1992.
Pozdrawiamtez Cie witam
niestety nie ten dział i nie ten temat....
polecam zapoznac sie z zasadami kącika.
pozdrawiam -
Swift prędkość maksymalną osiąga na czwórce - spróbuj
-
Skoro to kącik z poradami to ja mam pytanie - na czym polega "pasowanie uszczelek" ?
chodzi tylko o uszczelkę pod głowica czy na kolektorach?
kwestia dosylikonowania ich w optymalnym miejscu czy jak?
dzięki za odp. -
Skoro to kącik z
poradami to ja mam pytanie - na czym polega "pasowanie uszczelek" ?
chodzi tylko o
uszczelkę pod głowica czy na kolektorach?
kwestia
dosylikonowania ich w optymalnym miejscu czy jak?
dzięki za odp.Głównie na kolektorach tak żeby nie wchodziła w kanał (zawęża i ogranicza przepływ) tylko była idealnie dopasowana do kolektora / głowicy. Zwłaszcza po powiększeniu kanałów... Polega na docięciu
-
Polega na docięciu
po mojemu niema co docinać... i tak kupiłem większe niż stockowe. kanał w kolektorze mam rozfrezowany dość mocno a uszczela i tak jest nieco większa.
chyba że mnie poprawisz i rozwiniesz myśl...
-
po mojemu niema co
docinać... i tak kupiłem większe niż stockowe. kanał w kolektorze mam rozfrezowany
dość mocno a uszczela i tak jest nieco większa.
chyba że mnie
poprawisz i rozwiniesz myśl...No to jasne że nie ma co docinać Sprawdź tylko czy jak wejdzie na szpilki to dobrze się pokrywa z kanałami bo czasem się potrafią przesuwać i mimo większych otworów zasłonić kanał.
-
Witam mam od pół roku mk3 1.6 w idealnym stanie silniczek Na drodze mało kto ma szansę lecz dziś mi zabrakło "koni" do pościgu z carrera !! od początku myśle zey coś polepszyć w "Perełce" !! I prosze o rade ,tylko mooje środki finansowe w tym momencie sa bardzo cienkie bo kupiłem zimówki i robie progi