Felgi ARC


  • Użytkownik archiwalny

    Juz ktorys komplet tego [modelu ARC] widze na allegro, sam takie kupilem jak niektorzy wiedza za 300PLN z oponami <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />, tylko moje zostaly okaleczone baaardzo niechlujnym malowaniem na złoto <img src="/images/graemlins/sciana.gif" alt="" /> Poza tym felgi te sa bardzo mocna i solidnie wykonane/niemieckie <img src="/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

    Myslalem wlasnie nad zrobieniem rantu na "psujajco" a widzie teraz ze to dobry pomysl jest <img src="/images/graemlins/szok.gif" alt="" /> pieknie wyglada <img src="/images/graemlins/waytogo.gif" alt="" />

    Czy ktos moze ma pomysl jak inaczej to zrobic nie polerujac tych rantów?bo zaplacil bym wiecej niz za nie dalem <img src="/images/graemlins/sick_.gif" alt="" /> Mozna to jakas pomalowac zeby dalo taki efekt? <img src="/images/graemlins/niewiem.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Ciekawe jak by one w swifcie sprawowały sie na polskich drogach ,chodzi mi o prowadzenie auta,czy nic by nie obcierało jak by 4 osoby wsiadły i takie tam <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" /> ale pozatym fele mi sie podobaja <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Ciekawe jak by one w swifcie sprawowały sie na polskich
    drogach ,chodzi mi o prowadzenie auta,czy nic by
    nie obcierało jak by 4 osoby wsiadły i takie tam
    ale pozatym fele mi sie podobaja

    Juz bylo duzo debat na ten temat, wiele osob jezdzi na 15 i nie narzeka <img src="/images/graemlins/wink.gif" alt="" /> w GTi jestem pewnien ze nic sie nie bedzie dzialo a na koleinach prowadza juz przy oponach 185 ale dla mnie to nie jest problem
    W koncu to jest zmiana z 14 na 15 a nie 16 czy 17 <img src="/images/graemlins/szok.gif" alt="" />
    Felgi sa mocne a opony mam 195/50 (jak dorwe to wloze 185/50 15 ale to prawie cud dostac takie uzywki...


  • Użytkownik archiwalny

    Juz ktorys komplet tego modelu ARC widze na allegro,
    sam takie kupilem jak niektorzy wiedza za 300PLN z
    oponami , tylko moje zostaly okaleczone baaardzo
    niechlujnym malowaniem na złoto Poza tym felgi te
    sa bardzo mocna i solidnie wykonane/niemieckie
    Myslalem wlasnie nad zrobieniem rantu na "psujajco" a
    widzie teraz ze to dobry pomysl jest pieknie
    wyglada
    Czy ktos moze ma pomysl jak inaczej to zrobic nie
    polerujac tych rantów?bo zaplacil bym wiecej niz za
    nie dalem Mozna to jakas pomalowac zeby dalo taki
    efekt?

    heh, jakbym nie zamowil wlasnie opon, to bym kupil te kolka<img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" /> a tak, macie szanse, kupowac! <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Czy ktos moze ma pomysl jak inaczej to zrobic nie
    polerujac tych rantów?bo zaplacil bym wiecej niz za
    nie dalem Mozna to jakas pomalowac zeby dalo taki
    efekt?

    Uderz do Colina. Ja odkupilem moje felgi (foto ponizej) od czlowieka pracujacego w warsztacie, w ktorym Colin dlubie swojego swifta. Wlasciciel przy sprzedazy mowil ze sam polerowal bo maja w tym warsztacie odpowiednia maszynke.

    A to moje



  • Użytkownik archiwalny

    Uderz do Colina. Ja odkupilem moje felgi (foto ponizej)
    od czlowieka pracujacego w warsztacie, w ktorym
    Colin dlubie swojego swifta. Wlasciciel przy
    sprzedazy mowil ze sam polerowal bo maja w tym
    warsztacie odpowiednia maszynke.
    A to moje

    <img src="/images/graemlins/uklon.gif" alt="" /> wielkie dzieki <img src="/images/graemlins/20.gif" alt="" />
    sie czegos wiecej dowiem...


Log in to reply