..:: CAR AUDIO :) ::..


  • Użytkownik archiwalny

    No to teraz tak <img src="/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> Ciekawe czy ktorys z naszych super Swistakowcow zna sie pozadnie na audio <img src="/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> A wiec tak jak juz wiecie mam sedana z 94 roku ppo otwarciu bagaznika jest w chorele wolnego miejsca mam jeden glosnik 30cm Rockwooda na aluminiowej membramie. Pytanie brzmi jak go ldanie tam wpadowac moze jakas skrzynia ?? Tuby raczej nie chce <img src="/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> A jezeli ktos da pomysl to odrazu jakies fotki jak to skladac jaka pojemnosc jak to przykrecic do bagarznika na stale aby ladnie wygladalo <img src="/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> czekam na wasze pomysly bo audio musi byc <img src="/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> Pozdrawiam. <img src="/images/graemlins/biglaugh_.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    A jezeli ktos da
    pomysl to odrazu jakies fotki jak to skladac jaka
    pojemnosc jak to przykrecic do bagarznika na stale
    aby ladnie wygladalo

    był już taki wątek poszukaj w starszych postach i na stronce klubowej <img src="/images/graemlins/20.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    No to teraz tak Ciekawe czy ktorys z naszych super
    Swistakowcow zna sie pozadnie na audio A wiec tak
    jak juz wiecie mam sedana z 94 roku ppo otwarciu
    bagaznika jest w chorele wolnego miejsca mam jeden
    glosnik 30cm Rockwooda na aluminiowej membramie.
    Pytanie brzmi jak go ldanie tam wpadowac moze jakas
    skrzynia ?? Tuby raczej nie chce A jezeli ktos da
    pomysl to odrazu jakies fotki jak to skladac jaka
    pojemnosc jak to przykrecic do bagarznika na stale
    aby ladnie wygladalo czekam na wasze pomysly bo
    audio musi byc Pozdrawiam.

    Cześć, trochę miejsca jest. Podaj parametry głośnika (T-S), ja policzę.
    pozdro


  • Użytkownik archiwalny

    A jak bardzo chcesz to mam coś do sprzedania na JBL 15".
    Będzie pasowało jak ulał i grało nieźle.

    <img src="/images/graemlins/zakrecony.gif" alt="" />


Log in to reply