Rajdowy Świstak GTi
-
Witam wszystkich, postanowiłem pochwalić się swoim samochodem którego właścicielem jestem od ok marca. Auto kupiłem żeby rozpocząć przygodę z rajdami, a ściślej mówiąc z KJS-ami. Przyznam że decyzja o kupnie Swifta była przypadkowa, bo przymierzałem się do budowy Peugeota 106 Rallye Może niektórzy kojarzą samochód z zawodów, allegro albo może gdzieś na mieście mnie widzieli . Poprzedni właściciel startował nim w paru imprezach GSMP i RPP. Samochód jest w pełni przygotowany do startów w profesjonalnych zawodach Dokonane w nim modyfikacje nie są jakieś powalające. Jakby nie było ma książeczkę samochodu sportowego. Zarejestrowałem się na forum ponieważ chciałem poradzić się bardziej doświadczonych kolegów, którzy już trochę tymi autami startowali lub modyfikowali . Będę wdzięczny za rady co można zmienić w samochodzie by poprawiło się jego prowadzenie lub osiągi. Zależy mi na tym by zmiany w aucie nie wpłynęły na jego homologacje. Wskazówkami jak prowadzić ten pocisk również nie wzgardzę .Czytałem trochę posty co poniektórych, którzy przygotowywali Swifty do zawodów i parę rzeczy sobie zanotowałem tak na przyszłość.
Muszę powiedzieć, że zakochałem się w tym autku, bo jest naprawdę fajne .W najbliższym czasie przymierzam się do zmiany sprzęgła, bo seryjne się chyba kończy po za tym jak na mój gust na zawodach się nie sprawdza.
Od kiedy Świstak jest w moich rękach robione były takie rzeczy jak: wymiana paska rozrządu wraz z napinaczem, świece, olej i filtr, regulacja zapłonu, wymiana lewego przegubu i czyszczenie stożkowego filtra powietrza. Poprzedni właściciel zrobił:- klatka bezpieczeństwa zgodn. z zał. J
- Fotele Lico
- Pasy L-tech 4 pkt
- sprężyny Eibach, elementy zawieszenia poliuretanowe
- płyta pod silnik i bak
- wyłącznik prądu
- system gaśniczy OMP
- rozpórka
- filtr stożkowy
- oklejone folią szyby
- zapinki przód i tył OMP
- sportowa kierownica+naba
- dodatkowy wł. wentylatora
Kilka fotek.