[moje auto] Mk3 GTi Arab Edition
-
Znowu nie bylo czasu robic ani jezdzic
Ale za to kurier przyniosl ufo: -
co to za ciekawa szpeja ?
-
Torsenik. Sie lepi jakas skrzynia do niego, moze do konca tyg sie ulepi
-
Torsenik. Sie lepi
jakas skrzynia do niego, moze do konca tyg sie ulepiszkoda że nie płytka, też od bidy mam takową
-
Nie szkoda, ja chce torsena bo tym dziecko do zlobka woze czasem
-
Nie szkoda, ja chce
torsena bo tym dziecko do zlobka woze czasemponoć torsen właśnie dobry jest na stree i lekkie pojeżdżawki.
płtyka jest bardziej hardcore, ale wszystko zależy od % jak zwykle i jak rozłożone, tu właśnie płytka jest fajniejsza -
No tak, ale mi sie nie usmiecha tam zagladac, krecic i jak znam zycie to czesci drogie beda. Ma sie tym fajnie jezdzic i dyfer musi zostac w jednym kawalku
-
Auto już ma nową skrzynię, więc na początek zrobiłem film jak przyspiesza na 5 tym biegu z dołu.
W tym momencie jest seria dolot, wydech praktycznie też. Wałki 270 stopni. -
Auto już ma nową
skrzynię, więc na początek zrobiłem film jak przyspiesza na 5 tym biegu z dołu.
W tym momencie jest
seria dolot, wydech praktycznie też. Wałki 270 stopni.Fiat 126p miał by lepsze "przyśpieszenie" na piątce, gdyby ją miał
-
Zapytaj innych forumowiczów jak im auta na walkach przyspieszają
Do tego były dwie skrzynię w bagażniku i collwaye z tylu.... -
Auto już ma nową
skrzynię, więc na początek zrobiłem film jak przyspiesza na 5 tym biegu z dołu.tragedia, szkoda męczyć tak auto, co innego na 3 nagranie
-
Dlaczego męczyć? Jeździ normalnie, prawie jak seria
Inne biegi to trzeba więcej sprzętu do kręcenia A na to czasu nie było.
Koło wtorku może wpadnie przepustnica 60mm i w sobotę tor Jaszczomb mam nadzieję pojadę z bratem. -
Udalo mi sie dzisiaj przy okazji nakrecic cos, cudow nie ma ale coz... Ogolnie po zakretach jedzie ok, dynamika w pozadanych zakresach odpowiednia Na wprost troche rozczarowany - ewidentnie walki sie marnuja w seryjnym silniku. Postaram sie zapodac przepustnice jutro, zeby to sie odetkalo, bo seryjny dolot go trzyma moim zdaniem. Jaszczembia odwolali, wiec jestem zniesmaczony totalnie
-
Udalo mi sie przerobic i przyciac filmik, mozna spokojnie zobaczyc tutaj:
-
Na jakich to wałkach jedzie?
Kółka regulowane do tego jakieś masz i coś ustawiałeś?
Z tą większą przepustnicą to jest trochę taka bajka, ze przy pałowaniu może coś ona i da ale w codziennej jeździe gdzie delikatnie operujesz gazem jest kompletnie nieprzydatna i trudniej wystroić silnik przy delikatnym używaniu gazu. Zresztą mamy nasze przepływomierze... ja wróciłem jakiś czas temu do seryjnej przepustnicy. -
To sa walki 270/9mm swiatka, ktore mi pozyczyl kolega Erde. Sa ustawione tak jak byc powinny (powiedzmy ze ten +-1 stopien zawsze mozna poprawic majac hamownie). Bez przeplywomierza i ze stozkiem gora jest lepsza ale powietrze mi sie grzeje zbytnio w korku i czujnik temp powietrza wariowal. Teraz czujnik bedzie w kolektorze i mam nadzieje zostawic tylko seryjna puszke filtra bez przeplywki. Mialem to robic wczoraj, ale zasnalem z dzieckiem
-
Tak jak powinny tzn jak? W instrukcji pamiętam że było coś napisane o czasie jaki ma być między otwarciem i zamknięciem czy jakoś tak ale o ile faktycznie wyprzedzić/opóźnić który wałek to już nic nie ma więc u mnie jest na zero tak jak w serii niestety.
ps. przypomniało mi się, ze na seryjnych wałkach po wymianie przepustnicy na 60mm spalanie mi podskoczyło o 1.5L
-
O Panie, to je dluga historia
Instrukcja by moze mogla cos pomoc, gdyby producent walka wiedzial co wyprodukowal...
A tak to walek zostal dokladnie pomierzony (zdjeta charakterystyka) i wedlug tego wyliczone bylo ustawienie. Natomiast po pomiarze wyszlo, ze walek swiatka 260 przy 0,1mm jest naprawde 270 stopni przy 0,1mm i 300 stopni calkowitego otwarcia (to jest mniej wazne w sumie).
Takze jezeli jest instrukcja i dobrze zbiera, to mozna ja wykorzystac w toalecie.
Ja mam jeszcze przepustnice 55mm, ktora z zewnatrz jest taka sama jak 60, wiec w razie czego moge zmienic -
Oryginalna wiadomość napisana przez: Colin
Natomiast po pomiarze wyszlo, ze walek swiatka 260 przy 0,1mm jest
naprawde 270 stopni przy 0,1mm i 300 stopni calkowitego otwarcia (to jest mniej
wazne w sumie).eeee.... to masz te same wałki co ja - to ja poproszę info jak najlepiej ustawić regulowane kółka rozrządu - który wałek opóźnić/wyprzedzić i o ile?
-
Zdjęcie chyba (muszę zapytać tego co ustawiam
Ustawia)mogę zrobić, ale koła nie mają podziałki...