Hamulec ręczny
-
Wymieniłem w tico rocnik 2000 przebieg 120000 km.szczeki cylinderki sprezyny samo regulatory przewody pierwsze linke hamulca recznego, nadal mam pedał ktory mocniej wchodzi do podłogi (bardziej mieki) recznego nie mam czy linka od recznego ma jakies zabezpieczenie przy tarczy kotwicznej (przy wejsciu) uklad odpowietrzony
-
Wymieniłem w tico rocnik 2000 przebieg 120000 km.szczeki cylinderki sprezyny samo regulatory
przewody pierwsze linke hamulca recznego, nadal mam pedał ktory mocniej wchodzi do podłogi
(bardziej mieki) recznego nie mam czy linka od recznego ma jakies zabezpieczenie przy
tarczy kotwicznej (przy wejsciu) uklad odpowietrzonymiałem podobnie. Mechanicy kombinowali z bębnami i stwierdzili,że tam jest ok. Wymontowali linkę ( była kupiona 5 miesięcy temu u nich) i jakoś ją przeczyszczali, rozciągali...
Potem odpowietrzali jeszcze układ, ale przy samych tylnych kołach ( tak mi się wydaje, bo jeden "pompował" a drugi coś kręcił od spodu.
Odzyskałem ręczny. -
Wymieniłem w tico rocnik 2000 przebieg 120000 km.szczeki cylinderki sprezyny samo regulatory
przewody pierwsze linke hamulca recznego, nadal mam pedał ktory mocniej wchodzi do podłogi
(bardziej mieki) recznego nie mam czy linka od recznego ma jakies zabezpieczenie przy
tarczy kotwicznej (przy wejsciu) uklad odpowietrzonyWitam.A jak wygląda u ciebie sprawa bębnów.Mam na myśli średnce wewnętrzną bębna która wynosi 182 milimetry maksymalnie.Przy większej średnicy tłoczki wychodzą na zewnątrz zwiększa się skok pedału.Ja miałem ten sam przypadek wymieniłem zużyte bębny i problem zniknął.Co do linki to końce jej pancerzy mają zatoczenie które wchodzi w tarcz kotwiczną.Wyreguluj samoregulatory tak by bębny nie ocierały o szczęki i wyreguluj naciąg linki hamulca by zaczął działać od 3 do 8 ząbka.Regulacja na wsporniku za dżwignią hamulca ręcznego.Jeśli chodzi o hamulec zasadniczy to po odpowietrzeniu nie powinno być problemu.Jeśli nie masz nieszczelności w układzie.Pozdrawiam.
-
Witam.A jak wygląda u ciebie sprawa bębnów.Mam na myśli średnce wewnętrzną bębna która wynosi
182 milimetry maksymalnie.Przy większej średnicy tłoczki wychodzą na zewnątrz zwiększa się
skok pedału.Ja miałem ten sam przypadek wymieniłem zużyte bębny i problem zniknął.Co do
linki to końce jej pancerzy mają zatoczenie które wchodzi w tarcz kotwiczną.Wyreguluj
samoregulatory tak by bębny nie ocierały o szczęki i wyreguluj naciąg linki hamulca by
zaczął działać od 3 do 8 ząbka.Regulacja na wsporniku za dżwignią hamulca ręcznego.Jeśli
chodzi o hamulec zasadniczy to po odpowietrzeniu nie powinno być problemu.Jeśli nie masz
nieszczelności w układzie.Pozdrawiam.dzieki sprobuje jeszcze z bebnami a linka ma chyba jakies zabezpieczenie od strony tarczy kotwicznej (od strony szczek )