BPS Racing
-
Zdecydowałem się jednak na RRS-a. Na chwilę obecną nie mogę nic złego o nim powiedzieć, jest dużo sztywniejszy od wyżej opisanych podróbek. Czerwona nić dodaje smaczku Problem jest taki, że czeka mnie prawdopodobnie sprawdzenie geometrii, bo pasek nie leży na wprost. Po ostatniej wymianie końcówki drążka pojawił się taki problem, byle nie poważniejszy. Sprawdzałem różne położenia na wieloklinie i nie chce jechać prosto
Jakby ktoś był zainteresowany wyglądem na żywym Swifcie to proszę KLIK
-
Jakby ktoś był
zainteresowany wyglądem na żywym Swifcie to proszę
KLIKRozumiem, że jeździsz cały czas w zamszowych rękawiczkach?
-
Trochę odgapiacz jesteś
Ja używam jej w rajdówce i albo jest na niej pokrowiec (przy manewrach lawetowo-garażowych - jak na zdjęciu) albo mam na rękach rękawice Sabelt Digit.
-
Erde- tak, jeżdżę w rękawiczkach (zamszowych, OMP Grid). Przyznam szczerze, że jest dużo lepszy filing. Może to i uciążliwe, ale warto się pomęczyć dla lepszej kontroli Minus jest też taki, że po pół roku codziennego używania rękawiczki nadają się już tylko do garażu.
Toydols, ja mam ładniejszy klakson Jak zostawiam auto u mechanika (albo sprzątam wnętrze) też wrzucam kondomik, szkoda zamszu.
-
Mój klakson jest z poprzedniej kierownicy (OMP Corsica). Taki jak twój czeka na nową kierownicę do swifta żony (będzie skórzana).
-
Ciężko dorwać ten oryginalny Suzuki, ceny używek bywają mocno kosmiczne. A można wiedzieć jaka ta skórzana kiera? Gadałem raz z gostkiem, który miał skórzane Sparco (rajdowe, nie tuningowe). Twierdził, że ręce na obręczy ślizgały się kosmicznie po dłuższym użytkowaniu.
Btw, jakbyś chciał klakson RRS-a to chętnie oddam ten, który dostałem w zestawie
-
Mam oryginalną skórzaną kierownicę Momo z oryginalnym klaksonem "S". Leży na półce, bo wymieniłem ją na zamszowego RRSa, który został ze starej rajdówki (ten ze zdjęcia).
Natomiast do auta żony zamówiłem skórzane QSP.
Co do klaksonu RRSa, też mam ten co był z kierownicą, ale założyłem sobie OMP z poprzedniej kierownicy, bo mi się podobał .
-
Ciężko dorwać ten
oryginalny Suzuki, ceny używek bywają mocno kosmiczne. A można wiedzieć jaka ta
skórzana kiera? Gadałem raz z gostkiem, który miał skórzane Sparco (rajdowe, nie
tuningowe). Twierdził, że ręce na obręczy ślizgały się kosmicznie po dłuższym
użytkowaniu.Miałem skórzane Sparco i bez rękawiczek bardzo fajnie się jeździło i nie ślizgały się ręce zbytnio.
Potem się przesiadłem na zamsz OMP ale tu już bez rękawiczek nie podchodzę
Teraz i tak już jest mocno wytartaMoże gostek miał skórę gładką Sparco i w zamszowych rękawiczkach z nią jeździł? A to zbyt dobre połączenie nie jest i nie będzie
-
Radek - ściągnij kierownicę, umyj w czystej wodzie (możesz dodać troszkę delikatnego detergentu lub mydła) i wyszczotkuj delikatną szczoteczką. Zawsze trochę oczyścisz i podniesiesz zamsz.
Poza tym trzeba uważać za co się łapie rękawicami do jeżdżenia, bo potem wszystko to, co trafi na rękawice, wcieramy w kierownicę.
Ja ( właściwie pilnuje tego pilot) dodatkowo, dla zapewnienia lepszego chwytu, wożę w rajdówce małą butelkę czystej wody, którą lekko moczę rękawiczki i kierownicę przed próbą czy oesem. -
O kurcze Erde, eleganckie szparko, posiadasz je jeszcze (na handel)? Ta OMP nie jest tak mocno wytarta jeszcze, widziałem taką całkowicie gołą (w sensie bez zamszu). Apropos patentu z wodą- znajomy ścigający się niegdaj w rallycrossie miał w aucie seryjną kierę, przed startem nawilżał rękawiczki. Trzymało ponoć zawodowo
A w jakim specu ten gość korzystał z tej skórzanej kierki to nie mam pojęcia, bo jakoś szczególnie nie wnikałem w ten temat.
-
Mam zapytanie. Czy do kierownicy RRS jest dostępna homologacja? W paczce kurierskiej nic takiego nie dostałem a wolałbym mieć jakiś papierek. Dzisiaj na badaniu diagnosta troszkę kręcił nosem i pytał czy to samoróbka Jakiś czas temu czytałem, że brak homo na kierownice może wpłynąć np. na brak wypłaty odszkodowania, bo rzekomo część nie jest oryginalna (kombinują jak tylko się da). Nie mówiąc o czepianiu się panów policjantów.
Druga sprawa jaka mnie nurtuje jest natury bardziej rajdowej. Widziałem onboardy z samochodów, które miały zainstalowane podróbki z allegro. I nie chodzi tu o kjsy, widziałem taki onboard z barbórki cieszyńskiej załogi startującej w rpp. Jak to jest z badaniami na rajdach (które są bardziej szczegółowe), że takie auta zostają dopuszczone do startu?
-
Na przegląd to się kolego standardową kierownicę zakłada