Swift 1.3 16V z 2002 a instalacja LPG
-
Witam
Nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie w historii więc je zadam.
Mam Swifta 1.3 w ostatniej wersji z 16V silnikiem i OBD (2002) i chciałbym założyć do niego gaz.
Czy ktoś z was zakładał już gaz do takiego egzemplarza? Z tego co widziałem to w większości przypadków posiadacie 1.0.
Jaką instalację najlepiej do tego zamontować... Nie będę ukrywał że zależy mi na jak najtańszej opcji.
W zasadzie to powinna być tu zamontowana instalacja z wtryskiem sekwencyjnym ale te są strasznie drogie....
Jakiej firmy instalację byście polecali? Jak na razie rozważam LandiRenzo lub BRC.
No i gdzie warto to zamontować - jestem z Warszawy tak że najlepiej tak gdzieś w okolicach.
Pozdrawiam
Galin -
Witam
Nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie w historii więc je zadam.
Mam Swifta 1.3 w ostatniej wersji z 16V silnikiem i OBD (2002) i chciałbym założyć do niego gaz.Ja bym zakładał wtrysk sekwencyjny, ale jak sam napisałeś to są raczej duże koszta. Z firm obstawiałbym właśnie LandiRenzo i BRC.
-
Ja bym zakładał wtrysk sekwencyjny, ale jak sam
napisałeś to są raczej duże koszta. Z firm
obstawiałbym właśnie LandiRenzo i BRC.A gdzie najlepiej montować - aby było dobrze ale niedrogo?
W historii czytałem, że jest coś takiego jak komputer i że polski jest do d...y - rozumiem że ten komputer to właśnie do II generacji czyli takiej jaka jest w alternatywie do sekwencyjnego, tak? A zatem w landi i brc komputery są ok?
-
Ja nie pamiętam jaką mam instalacje, ale komputer mam Autronica. Nie narzekam.
-
Ja bym wziął BRC
-
do tego silnika TYLKO wielopunk, nie ma szans ponizej 3500 , inaczej lipa
-
do tego silnika TYLKO wielopunk, nie ma szans ponizej
3500 , inaczej lipaJa za instalacje dałem jakieś 1700 zł, rok temu. Mam wielopunkta i nie płacze na moją instalacje. Jest Ok
-
do tego silnika TYLKO wielopunk, nie ma szans ponizej 3500 , inaczej lipa
Mirwil jezdzi na II gen. i nie narzeka. Wiadomo, że gorzej będzie niż na benzynie, ale do tragedii daleko.