Swift 1.0 vs Swift 1.3
-
Rzecz tyczy sie wersji Mk.IV względnie Mk.V
Ponieważ padały pytania ze strony kolegi marwiego warto przyjrzeć się wynikom symulacji z programu CarTest. Nie nalezy brać ich na poważnie. Są to wyniki TEORETYCZNE i nie oznacza to, że zgadzają się z rzeczywistością (ale istnieja tu jednak spora dokładność). Związane jest to głownie z faktem, że program ten aproksymuje charakterystyki momentu i mocy tylko na podstawie max mocy, max momentu i informacji o obrotach, przy których są uzyskiwane.Selected Cars: 1. SUZUKI SWIFT 1.0 2002 (3D)
2. SUZUKI SWIFT 1.3 1999 (5D)
3. SUZUKI SWIFT 1.3 85KM (155) 2001Car Number 1 2 3
Time to Speed
0-40 kmh....2.8 2.6 2.4
0-60 kmh....5.9 5.1 4.6
0-80 kmh....9.3 7.9 7.1
0-100 kmh....15.0 11.7 10.0
0-120 kmh....22.4 17.9 15.4
0-140 kmh....39.6 26.7 21.4
0-160 kmh.... 53.8 36.7
0-180 kmh....Time to Distance
0-100 m...... 8.0 7.6 7.3
0-400 m...... 19.4 18.2 17.4
@ kmh ....113.1 120.8 127.3
0-1000 m..... 36.4 33.9 32.2
@ kmh ....137.2 146.9 156.0Top Speed....154 166 177
5-100kmh, 1st
Gear Start...15.5 12.9 11.340-80 kmh
2nd Gear.....6.1 5.4 4.9
3rd Gear.....9.0 8.7 7.9
4th Gear.....14.9 14.9 13.4
5th Gear.....21.1 21.8 19.5
6th Gear.....80-120kmh
2nd Gear.....
3rd Gear.....12.6 10.0 9.0
4th Gear.....17.6 16.0 14.3
5th Gear.....25.9 24.2 20.6
6th Gear.....Pewnie troche ciężko to roczytać, dlatego w załączniku dałem plik *.txt.
-
Ostatnio pojawiły się też głosy o wyższości skrzyni z 1.0 i GTi nad tymi, które montowane są w 1.3.
Temat ten został omówiony tutaj.