hamulce
-
po wymianie bębnów, cylinderków,szczęk pojawiła się duża róznica na jednej osi w hamowaniu tzn.przód z prawej strony dużo mocniej hamuje a tył z lewej strony mocniej hamuje( to samo ręczny),na suchej nawierzchni poprostu przy mocniejszym naciśnięciu hamulców prawe koło blokuje a na deszczu muszę uważać bo jak mocniej nacisnę hamulec to auto może obrócić wokół własnej osi-przebieg 124 tys. tył jak wyżej cały wymieniony z przodu tarcze od nowości i linka ręcznego wymieniana, wymieniałem także ten przewód z zaworkiem jak pedał był twardy po postoju dłuższym. Dzięki za podpowiedzi
-
po wymianie bębnów, cylinderków,szczęk pojawiła się duża
róznica na jednej osi w hamowaniu tzn.przód z
prawej strony dużo mocniej hamuje a tył z lewej
strony mocniej hamuje( to samo ręczny),na suchej
nawierzchni poprostu przy mocniejszym naciśnięciu
hamulców prawe koło blokuje a na deszczu muszę
uważać bo jak mocniej nacisnę hamulec to auto może
obrócić wokół własnej osi-przebieg 124 tys. tył jak
wyżej cały wymieniony z przodu tarcze od nowości i
linka ręcznego wymieniana, wymieniałem także ten
przewód z zaworkiem jak pedał był twardy po postoju
dłuższym. Dzięki za podpowiedziWitaj.
Sprawdź czy nie masz zapowietrzonego układu, a poza tym przy wymianie kompletu(jak pisałeś) tyłu wszystko musi się dotrzec (bębny, szczęki). Po przebiegu ok. 200-300km i spokojnym hamowaniu-bez blokowania kół-powinno się dotrzeć. -
po wymianie bębnów, cylinderków,szczęk pojawiła się duża róznica na jednej osi w hamowaniu
tzn.przód z prawej strony dużo mocniej hamuje a tył z lewej strony mocniej hamuje( to samo
ręczny),na suchej nawierzchni poprostu przy mocniejszym naciśnięciu hamulców prawe koło
blokuje a na deszczu muszę uważać bo jak mocniej nacisnę hamulec to auto może obrócić wokół
własnej osi-przebieg 124 tys. tył jak wyżej cały wymieniony z przodu tarcze od nowości i
linka ręcznego wymieniana, wymieniałem także ten przewód z zaworkiem jak pedał był twardy
po postoju dłuższym. Dzięki za podpowiedziWitaj
Dotarcie dotarciem ale czy sprawdzałeś stan cylinderków i ich pracę. Chodzi o to czy swobodnie wypychane są tłoczki z nich. Najpierw unieś autko i poproś aby ktoś delikatnie nacisną pedał hamulca a ty kręć kołem i sprawdz czy łapią hamulce. Jesli uda Ci się kręcić kołem mimo naciśnietego hamulca to najpierw spróbuj odpowietrzyć i jeszcze raz sprawdz, a jak nie pomoże to sprawdzał bym cylinderki. Rozebrać oczyścić i złożyć. Powinno pomuc. Pamiętaj aby przy składaniu cylinderków smarować elementy płynem hamulcowym.
Pozdrawiam i powodzenia