[moje auto] Mk3 GTi Arab Edition
-
Tak w ogóle jest jakiś dostęp do komputera lepszy niż od strony pedałów? Pasuje mi tam upchnąć emu ale trochę ciasno a deski mi się nie chce odkrecac tylko po to
-
wrzuć za chowek
-
Znaczy sie po co jak seryjny komputer jest tam gdzie jest i korzystam z jego wtyczki?
-
a no chyba że tak to przez głośnik lewy tak żeby mieć dostęp
-
Przejechalem sie wczoraj i po odkreceniu korektora chyba tyl nie blokuje przy ostrym hamowaniu Lipa troche i nie wiem czy czasem nie pompa jest kibel.
-
Przejechalem sie
wczoraj i po odkreceniu korektora chyba tyl nie blokuje przy ostrym hamowaniu
Lipa troche i nie wiem czy czasem nie pompa jest kibel.Sprawdź to co mówiłem i będzie dobrze
-
Dzisiaj male update
Brat sie pojawil, ustawil mniej wiecej zbieznosc, przegladnal hamulce z tylu i jedzie prosto. Przywiozl tez pare yokoham a539 na przod na feldze 14x6 (ktore to felgi znalazlem na strychu w resztkach mk1, wzruszylem sie wlasnie...).
Mielismy chwile i auto zostalo wystrojone jako tako, uruchomiona procedura startu, logowanie predkosci, biegow itp.
Zostalo jeszcze zlozyc skrzynie, ale tutaj temat sie troche przeciaga niestety.
Jak bede mial chwile to wywale przeplywke i zaloze jakis wiekowy pseudo stozek aby zobaczyc czy to cos w ogole daje... -
Przez weekend zrobilem cale dwie rzeczy - puszka filtra z preplywka wylecialy i zlozylem jakis wiekowy stozek (tez chyba uzywany w mk1). Odglos sie poprawil, chyba deko lepiej jedzie ale temperatury w korku niestety wzrosly.
Druga rzecz to modul bluetooth do EMU, teraz wszystko moge na komorce ogladac - bieg, podcisnienie, otwarcie przepustnicy, predkosc, obroty, temperatury... -
Z racji komplikacji rodzinnych znowu nie bylo czasu na nic, ale dzisiaj udalo sie zawitac do Voj2s'a z DoubleB i wyladowaly walki pozyczone od kolegi Erde.
Ustawione tak na 95% dobrze widze ze da sie utrzymac wolne obroty na poziomie 800-900 i jakies podcisnienie nawet jest ;), troche mi w tym EMU przeszkadza a nie mialem czasu sie z tym bawic. Po 6min strojeniu moge powiedziec, ze dol sie pogorszyl do 4-4,5tys, od 5,5tys jest lepiej. Niestety Krakow to czarna dupa i ostatnia dobra hamownia sie sprzedala dwa tygodnie temu wiec chyba musze sie na cos gorszego wybrac zeby zobaczyc co z tego wyszlo. Tak ogolnie to jakos nie widze wybitnie sensu uzywania tych walkow przy seryjnej skrzyni, chyba ze ktos grubo namodzi coby dolny/sredni zakres obrotow tez byl sensowny.
Edit:
Ustawiłem dzisiaj zapłon i wyszło ze było 10 stopni za późno, wiec jest nadzieja ze coś lepiej pojedzie. Jak wrócę z weekendu to przetestuje trochę lepiej co to warte. -
Dalej nie mialem okazji pojezdzic, ale jakby kogos interesowalo jak sie wolne obroty zachowuja (da sie poprawic jeszcze) to mozna zobaczyc tutaj:
-
Nie można odtworzyć video, gdyż plik jest uszkodzony ...
-
no nic wrzucilem na youtube - do dropboxa pewno trzeba miec kodek mp4.
-
no nic wrzucilem na
youtube - do dropboxa pewno trzeba miec kodek mp4.U mnie działało jak powinno
-
Znowu nie bylo czasu robic ani jezdzic
Ale za to kurier przyniosl ufo: -
co to za ciekawa szpeja ?
-
Torsenik. Sie lepi jakas skrzynia do niego, moze do konca tyg sie ulepi
-
Torsenik. Sie lepi
jakas skrzynia do niego, moze do konca tyg sie ulepiszkoda że nie płytka, też od bidy mam takową
-
Nie szkoda, ja chce torsena bo tym dziecko do zlobka woze czasem
-
Nie szkoda, ja chce
torsena bo tym dziecko do zlobka woze czasemponoć torsen właśnie dobry jest na stree i lekkie pojeżdżawki.
płtyka jest bardziej hardcore, ale wszystko zależy od % jak zwykle i jak rozłożone, tu właśnie płytka jest fajniejsza -
No tak, ale mi sie nie usmiecha tam zagladac, krecic i jak znam zycie to czesci drogie beda. Ma sie tym fajnie jezdzic i dyfer musi zostac w jednym kawalku