Problemik -zasilanie
-
Silniczek tak jakby sie dusil (zamulal) , kopulka rozdzielacza wyczyszcozna , palec rowniez siwece okey, filtr paliwa zmieniony , przewody WN wymienione , filtr powietrza nowy,zaplon ustawiony, obroty rowne, dysze gaznika przeczyszcozne, a on dalej jak zimny to sie dusi i parska ma duze problemy , tzn ja mu w gaz od tak jakby sie przydusi zrobi sie taki maly mulek prze ulamek sekundy a poznie juz jedzie cala para.
JAk jest nagzany redukcja z 3 na 4 i on tak samo potrafi (zadusi ulamek sekundy pozniej oki), fakt nie zawsze ale denerwuje, co bedzie przy
wyprzedzaniuPorada by byla niezbedna.
-
Silniczek tak jakby sie dusil (zamulal) , kopulka rozdzielacza wyczyszcozna , palec rowniez
siwece okey, filtr paliwa zmieniony , przewody WN wymienione , filtr powietrza nowy,zaplon
ustawiony, obroty rowne, dysze gaznika przeczyszcozne, a on dalej jak zimny to sie dusi i
parska ma duze problemy , tzn ja mu w gaz od tak jakby sie przydusi zrobi sie taki maly
mulek prze ulamek sekundy a poznie juz jedzie cala para.
JAk jest nagzany redukcja z 3 na 4 i on tak samo potrafi (zadusi ulamek sekundy pozniej oki),
fakt nie zawsze ale denerwuje, co bedzie przy
wyprzedzaniu
Porada by byla niezbedna.zbyt niskie wolne obroty?
-
zbyt niskie wolne obroty?
Ja wiem sa w normie.