Sprawdzanie silnika poza autem.
-
Przyjacielu drogi, mam sam dół czyli podstawę wtrysku plus jakieś czujniki do których są przypięte wężyki od podciśnień. Pewnie będę to wszystko wywalał gdy będę zakładał gaźnik od poldka.
Jak tak patrzę na allegro to w sprzedaży prezentowana jest sama góra czyli wtrysk, widocznie jest to najcenniejsza część z gaźnika, w moim przypadku pewnie dlatego zostawiono tą podstawę.
-
rurkami zadnymi się nie przejmuj wg mnie. wszystkie zaślepić. co najwyżej podłącz sobie ktoryś z podciśnienia do aparatu zapłonowego. najlepiej ten ktory idzie standardowo do czujnika map sensor
PS: tak jak mowisz... dół ale ja się spotkałem z dołem 2 lub 3 konfiguracjach wiec w sumie nie wiem ktora masz wersje
-
No tak w aparacie od Tica jest włąśnie przyspieszacz zapłonu ale czy mógłbyś przybliżyć gdzie znajduje się ten map sensor?
-
na przykładzie przepustnicy z 1.6 bo nie mogę znaleźć akurat z 1.0 czy 1.3. ale konstrukcja pewnie taka sama jak Twoja.
-
W porządeczku ale ten map sensor jest czujnikiem elektronicznym więc gdzie on jest podpięty?
-
codzi mi o to zebyś się wpiął i pobierał podciśnienei sterujące aparatem zapłonowym w miejscu map sensora. z przpustnicy wychodzi rurka w swifcie i idzie do czujnika znajdującego się na ścianie grodziowej. map sensor jest czujnikiem elektronicznym... dokładniej przetwarza podciśnienei w silniku na sygnał dla komputera
-
Ok rozumiem czyli elektronika mnie nie interesuje. No nic na dziś podziękuje. Żonka mnie goni. Dzięki wielkie za pomoc. Miłej nocki.
-
Witam.
Powiedz mi drogi kolego i koledyz czy kolektor ssący od Tico pasuje do Swifta. -
tgo juz Ci nikt nie powie
a nie mozesz zrobić jakiejś flanszy przy kolektorze z swifta aby móc wpasować gaźnik tico ?
-
No właśnie też tak myślałem lecz na 100% muszę wykluczyć to czy pasuje czy nie. MOże to wygląda bardzo dziwnie bo normalny człowiek by poszedł rozkręcił i sprawdził lecz u mnie no niestety muszę to wszystko jakoś pogodzić z remontem w mieszkaniu który już się ciągnie troszkę czasu i gdy uciekł bym do garażu to kobieta by mnie hmmm dead.
Sprawdzić w necie to mógłbym ale nie posiadam auto daty czy jakoś tak, bo wtedy spojrzał bym na uszczelki i by było wszystko jasne. Nie wiem gdzie mogę sprawdzić?
-
Sprawdzić w necie
to mógłbym ale nie posiadam auto daty czy jakoś tak, bo wtedy spojrzał bym na
uszczelki i by było wszystko jasne. Nie wiem gdzie mogę sprawdzić?Na podstawie zdjęć z neta:
-
źle. 1.0 ma 3 cylindry, tu jest uszczelka z 1.6 swifta
-
źle. 1.0 ma 3
cylindry, tu jest uszczelka z 1.6 swiftaUps.
A tak będzie lepiej?
-
tak lepiej. wygląda ze nie podejdzie. lepiej dorobić flanszę pod gaźnik. od razu najlepiej pod ten z poloneza. bo jak juz robić to robić dobrze
-
Dzięki chris , jesteś wielki ale Ty wiesz o tym prawda?
No jak widać nie pasuje, właściwie to masz racje none ale jak na razie nie posiadam gaźnika od poloneza. No nic będę kombinował.
-
tak lepiej. wygląda
ze nie podejdzie. lepiej dorobić flanszę pod gaźnik. od razu najlepiej pod ten z
poloneza. bo jak juz robić to robić dobrzeTeż tak mnie się wydaje, że (chyba) jedynie pozostanie Jahurowi kombinowanie z adaptacją gaźnika pod swiftowy kolektor.
-
Dzięki chris ,
jesteś wielki ale Ty wiesz o tym prawda?Oj tam, 3 minuty roboty.
-
Na razie chce go sprawdzić, kupiłem na złomie płaskownik aluminiowy tylko że 0,5 cm i muszę z dwóch kawałków zrobić 1 cm, jutro to wszystko ponawiercam itp potem pogwintuję i spoko. Materiał na uszczelkę też mam i myślę że będzie gitarka. Oby był dobry to będę zadowolony.
A dla wszystkich ciekawskich to buduję poduszkowca coś takiego jak w tym linku.