kolumna kierownicy /skoki kieronicy
-
Witam ponownie !
Od kąd kupiłem moje Tico dręczy mnie problem luzu w kierownicy .Objawia się to grzechotaniem/pukaniem na "kocich łbach" . Wtedy często ciągne kierownice mocno do siebie albo podsciskam pod nią paluchy :szalone: Skok ok 1 cm przód tył . Wygląda na luz gdzieś na kolumnie kierowniczej ale czy orientujecie się jaki element mógł zostać wyrobiony ? Poprzedni właściciel wspominał o jakiejś podkładce Z kolei ktoś mi mówił że takie coś prawdopodobnie będzie winą drążków skrętnych .
Czy ktoś spotkał się już z takim problemem i potrafił by poradzić co jest przyczyną ?A druga sprawa to fakt że kierownica chodzi ciężko jak na tak małe auto . Wiecie może czy w nim zwrotnice się smaruje ?
Dzięki wielkie za każdą pomoc !
Pozdrawiam ! -
A druga sprawa to fakt że
kierownica chodzi ciężko jak na tak małe auto . Wiecie może czy w nim zwrotnice się smaruje ?To nie Fiat 126P, nie ma tutaj opcji nasmarowania zwrotnic
Na początek sprawdź ciśnienie w oponach i stan bieżnika
Różnica w ciśnieniu między 1,7 a 2,0 (często niezauważalna gołym okiem) już daje ogromną różnicę w kręceniu kierownicą -
ciśnienie ok 1.9 z przodu 2.2 z tyłu, opony "prawie" nowe :szalone:
-
Witam.
Chyba raczej powinno być odwrotnie z tym ciśnieniem i uważam że 2.2 nawet na przód to za dużo.
Pzdr -
ja mam 2.0 przód i tył
-
a co powiecie na temat luzu kierownicy tzn. skoku przód - tył. Na dziurach jest to najbardziej widoczne i słyszalne