Śruby pokrywy - jakie?
-
Witam
po poczytaniu forumowych materiałów nt. regulacji zaworów, mam ambitny zamiar podjąć się tego w sobotę. Jak będzie po wszystkim, napiszę jak poszło.
Mam natomiast jedno pytanie - przeczytałem, że przy odkręcaniu pokrywy często trzeba poświęcić kilka śrub. Dlatego też chcę się zaopatrzyć w nowe, aby mieć czym ją spowrotem przykręcić, i tu pojawia się pytanie - jakie one mają wymiary? W sensie długość/średnica?
(wiem tylko że jedna jest krótsza, natomiast mimo dość dokładnych poszukiwań wymiarów nie udało mi się znaleźć).Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Michał
-
mimo dość dokładnych poszukiwań wymiarów nie udało mi się znaleźć).
Długa - 5 szt.gwint M-6, L = 34 mm/24 mm nr kat.07120-06355-000 imbus 5mm.
Krótka- 1 szt.gwint M-6, L = 25 mm/25 mm nr kat.07120-06255-000 imbus 5mm. -
Długa - 5 szt.gwint M-6, L =
34 mm/24 mm nr kat.07120-06355-000 imbus 5mm.
Krótka- 1 szt.gwint M-6, L =
25 mm/25 mm nr kat.07120-06255-000 imbus 5mm.No proszę jak kolega łądnie ci to wyjaśnił ja kilka dni temu reg. zawory i nie było problemu z odkręcaniem- zapamoiętaj tylko gdzie jest ta krótka i kolejność zakrecania i odkręcania
-
Wielkie dzięki
To jeszcze skorzystam z okazji i dopytam się o tą kolejność odkręcania/zakręcania. Coś kojarzę, że trzeba na przemian po przekątnej, czy tak wystarczy czy jest jakaś konkretna kolejność?
-
Wielkie dzięki
To jeszcze skorzystam z
okazji i dopytam się o tą kolejność odkręcania/zakręcania. Coś kojarzę, że trzeba na przemian
po przekątnej, czy tak wystarczy czy jest jakaś konkretna kolejność?Uważaj przy dokręcaniu śruby obok pompy paliwa ponieważ tam lubi się obrywać róg pokrywy
-
Kupiłem cały komplet śrub 'na zapas' i... udało mi się odkręcić wszystkie oryginalne bez problemów
Kupiłem w castoramie pojedynczego imbusa za chyba 3zł, i przy pomocy dźwigni z klucza oczkowego wszystkie śruby dały się odkręcić bez odmawiania współpracyCo do samej regulacji zaworów - Tico jeździ, więc chyba jest ok Jakiejś kolosalnej zmiany jeszcze nie widzę, ale raz że od czasu regulacji jeszcze mało jeździłem, a dwa, że przed nią też jakoś źle nie było (tylko palić mi zaczął trochę więcej).
A przypadkiem jeszcze wyszło że u kumpla jest nawet lampa stroboskopowa, więc zachęcony wczorajszym 'sukcesem' (żadne części mi nie zostały i jeździ) stwierdziłem, że za tydzień zmierzę się z wymianą paska rozrządu i regulacją zapłonu. Zobaczymy jak pójdzie
Raz jeszcze dzięki i pozdrawiam.