Ori nówka do mk1 GTi leży cały czas u mnie Ogarnij kuriera i jest Twój, cena tak jak pisaliśmy na pw
KonradSwift
@KonradSwift
Najnowszy post utworzony przez KonradSwift
-
RE: Suzuki Swift GTI MK1
-
RE: [ALL] Mocowanie dolne do fotela Sparco
Potwierdzam, sam to rzeźbiłem W tym przypadku proste rozwiązanie wygląda solidniej jak te uniwersalne mocowania z blaszki..
-
RE: Motor Show Poznań 2013
BPX'owy Swift widziany w sobotę w Poznaniu Niezły ubaw mieliśmy z tego WRC na klapie Natomiast jeżeli chodzi o same targi, to w tym roku było... słabo moim zdaniem. Masa ludzi, przeciskanie się, połowa aut pozamykana...
-
RE: Co dziś grzebałem w swoim Swifcie
Do 3000zł jest darmowo Postaw go za 1200, na bank ktoś przyjedzie i kupi
-
RE: [GTI] Toydolsowe Swifty
O ile dobrze widzę to element rozpraszający podświetlenie suwaków od wentylacji
-
RE: Suzuki Swift vel. "Jerzyk" sedan 1999
Lepkość oleju nie ma nic do tego czy jest syntetyczny czy półsyntetyczny... Zresztą i tak większość 'syntetyków' u nas to półsyntetyki na bazach mineralnych lub mineralnych po hydrokrakingu HC, prawdziwy syntetyk na bazach olejowych PAO kosztuje sporo więcej. Ogólnie u nas jeżeli chodzi o 'świadomość' olejową to jesteśmy ciemnogrodem...
Lanie minerałów itd. to zabójstwo dla silnika. Olej powinien być cały czas zalewany taki jaki przewiduje producent, a jeżeli zaczyna cieknąć, to uszczelnienia po prostu wymagają wymiany...
Najważniejsze jest pilnowanie częstych interwałów wymiany oleju, optymalnie 10-12kkm/1rok.
Z opcji tanich, najlepszy jest Shell Helix Ultra 5w40, który jest półsyntetykiem HC, ale rynek jest zalany podróbkami tego oleju.. trzeba mieć pewne źródło. Allegrowe ceny na poziome 60zł są nierealne dla oryginału. Gdyby ktoś był zainteresowany to mogę dać kontakt do osoby, która zajmuje się sprzedażą olejów z wyższej półki i ma dojście do pewnych oryginałów. 5w40 jest dużo lepsze od 10w40 na zimę, znacząco ułatwia rozruch i zmniejsza zużycie podczas rozgrzewania silnika.
-
RE: Opony wielosezonowe - opinie?
Posluzgu może i nie wywołuje, poślizg jak najbardziej Wystarczy niesprawny korektor siły hamowania lub jego brak, w zależności od konstrukcji samochodu i przez mocniejsze klepnięcie po hamulcu może postawić bokiem Co prawda jest to łatwe do wyprowadzenia, ale zawsze.
U siebie w Baleno mam na przodzie Goodyear'y UG8, na tyle jeszcze bardziej agresywne UG Extreme. Na mokrej nawierzchni idąc szybciej długim łukiem, wystarczy że puszczam gaz na chwilę i mogę przejechać cały zakręt bokiem jak RWD Za to na śniegu/lodzie to się odwraca, dopiero mocno inicjując poślizg wahadełkiem i modulowaniem gazem udaje się wywołać nadsterowność, także skład mieszanki i rzeźba bieżnika mają ogromne znaczenie, bo są zimówki do naszego klimatu i zimówki do klimatu typowo zimowego.
-
RE: [MK3 1.6 ] wrócił na serwis :)
Dokładnie, skrzynia w 2,5 V6 Vectrze B jest chyba tego najlepszym przykładem...
-
RE: [Mk IV 1.0] Ja mu w gaz, a ten zgasł...
Do sprawdzenia kopułka, palec, przewody i świece