wjechały też
zaciski od CRX'a i nowe tarcze
Uważaj teraz żeby przy ostrym hamowaniu nie chrupnęły mocowania wahaczy
wjechały też
zaciski od CRX'a i nowe tarcze
Uważaj teraz żeby przy ostrym hamowaniu nie chrupnęły mocowania wahaczy
to ten ze springami
i lusterkiem od innego byłego klubowego auta rozumiem ?
Z lusterkiem owszem, ale springi zostaly u mnie
Po ponad dwóch latach zabawy w swap, z braku czasu, chęci i "przebranżowienia się" na inną markę samochodów, projekt GTSa przekazałem młodszemu koledze z dolnego śląska
Jak widać na zdjęciu, chłopak jest bardzo zadowolony z zakupu
Tak jestem z
Poznania, jak będziesz to daj znać do kwietnia już powinno być wszystko gotowe
To jestem też chętny na mini spota Będzie przynajmniej okazja ruszyć mojego Gti z 5 letniej hibernacji
5-10lat temu może i by nawet furore zrobił na łamach gazety GT Tuning
Że tak nie ładnie zapytam, ile już ta zabaweczka pochłonęła pieniążków ? Na nowego swifta sport by starczyło?
Jak skończysz białasa, to podrzuce Ci mojego pomarańczowego do złożenia
To już poważne
doświadczenia Więc szukamy dalej Czekam na propozycje
Jeżeli dla Ciebie wymiana uszczelki pod głowicą czy wymiana skrzyni biegów w 20-sto kilku letnim aucie sportowym jest poważnym doświadczeniem to lepiej odpuść sobie szukanie takiego auta:) Nie ma się co oszukiwać ale za 5 tysików nie znajdziesz ładnego hot-hatch'a. Będzie to auto wymagające wkładu finansowego na start minimum 2-3 tysiące zł, a później okaże się skarbonką bez dna. Lepiej dołożyć tę kasę od razu przy kupnie auta i poszukać czegoś naprawdę zadbanego np. KLIKENMACHEN
Czerwony także
odpada
http://olx.pl/oferta/suzuki-swift-gti-1-3-16v-CID5-ID8bQ9b.html#9a84422776
Znajomy z Sosnowca
był mi go oglądać Właściciel dwóch warsztatów więc zaufam jego opinii Ponoć
silnik ma być cały zarzygany i klekotać
Podłużnica zżarta
Szukam dalej Ktoś ma jakieś propozycje?
Przepraszam za post
pod postem
A co ty żeś się spodziewał, jak te auto jakiś czas temu było sprzedawane za 1500zł...
Jakaś podpowiedź/rada odnośnie usunięcia tych listewek czarnych, bo mnie też to czeka?
U mnie prace przy swapie gti mk2 do gs mk2 stanęły na odrdzewianiu, malowaniu podwozia i wymianie przewodów hamulcowych. Za to wnętrze mam już całe przełożone z zadbaniem o każdy najdrobniejszy detal i wygląda jak prosto z fabryki:) z elektryką też miałem problem, bo wiązka z gti była lekko "zmodyfikowana" ale wszystko doprowadziłem do oryginału (centralny zamek, alarm i włączanie zapłonu z przycisku out).