Witam.Mam pytanie do forumowiczów tego rodzaju .Dotyczy mianowicie możliwości zainstalowania do VW Polo 96 r. 3 -drzwi bagażnika dachowego.Czy ten model posiada punkty do mocowania .
henio123
@henio123
Najnowszy post utworzony przez henio123
-
RE: Witam na tym forum.
-
Pożegnanie zTico
Witam.Z dniem 06.04 .2015 przestałem być użytkownikiem Tico.Auto zostało sprzedane bowiem kupiłem VW Polo.Następny właściciel jeszcze trochę pojeżdzi bowiem blacha jeszcze się trzyma.W lipcu przeszło mały remont silnika . Jeżdziłem nim od 2006 -tego roku.
-
Witam na tym forum.
Witam.Jestem nowy na tym forum.Przesiadłem się z Tico na VW Polo 1996 .Auto trochę zaniedbane pod względem elektryki.Mam pytanie czy ktosć z uczestników forum posiada schemat instalacji elektrycznej do tego rocznika .
-
RE: Tico a brak tankowania LPG
Dzięki za odzew.Instalacja LPG byłą zakładana w 2001 roku.Więc chyba identycznego wielozaworu nie kupię z względu na wiek.Widoczny na ostatnim zdjęciu Tomatteso AT02 180/30 pasuje jak najbardziej.Jestem teraz na etapie wyjeżdżania gazu z zbiornika.Gazownik go zainstaluje przy pustym zbiorniku.Sam nic nie instaluje bo z gazem nie ma żartów.Padła mi ostatnio rezerwa gazu,więc zbiornik był pełen na full.
-
RE: Tico a brak tankowania LPG
Zamieszczam zdjęcia centralki i wielozaworu w załącznikach.Tego typu wielozawór był produkowany przed 200 rokiem.Nie wiem czy obecnie jest do kupienia.Od jakiegość czasu nie odbijał przy tankowaniu wcale.Obecnie oferowany jest TOMSETTO AHILLA AT 02. ostatnie ZDJĘCIE. Nie posiada on w zestawie czujnika rezerwy gazu.Można go dokupić osobno.Pytanie czy ten nowy jak go podepnę pod przewody od sensora starego będzie działał.
-
Tico a brak tankowania LPG
Witam.Problem wystąpił przy próbie zatankowania gazu.Dystrybutor zaczął charczeć i zero tankowania .Prawdopodobnie padł wielozawór.Od tego czasu w centralce nie świeci dioda czerwona.Centralka to LOVATO z przełącznikiem na trzy pozycje +czerwony z prawej strony.Mam prośbę może mi ktość objaśni zasadę działania tej centralki.Zdjęcia mi menadżer plików jako za duże
-
RE: LPG do tico z większym przebiegiem
Napewno gdzieś około 1500 zł.Po pierwsze czy w jakim czasie ci się ta instalacja zwróci.Moje Tico to 1999r.LPG od 2000 r.Jeżdżę do pracy codziennie 25 km w jedną stronę.W skali jednego miesiąca to 1200 km.To wtedy się opłca.Musisz się liczyć z wyższą o 60 żł za przegląd.A kondycja silnika jak pisali poprzednicy musi być dobra.
-
RE: Tico silnik padł
Witam.Wykonałem demontaż tłoków .I cylinder pierścienie zapieczone.II i III cylinder zapieczone.Wymiana na nowe.Na starych pierścienach luzy na zamkach powyżej 0.7 mm czyli poza granicą tolerancji.Czyli to był powód dymienia.Silnik złożony w 80%.Czekam tylko za uszczelniaczem przednim wału korbowego.Jeśli mi czas pozwoli to postaram się wrzucić opis tej naprawy.PS.Jak wrzucić zdjęcia na forum .Moje nie chcą przejść są za duże 2560 x 1536.Fotki ramy do podnoszenia silnika.Silnik złożony do końca .Ciśnienie sprężania 1.2 MPa.Brak dymienia.
-
RE: Tico silnik padł
Witam.Dzięki za linka.Dużo korzyści z niego.Jutro odbieram części i biorę się za robotę.Zaczyna mnie do szału doprowadzać te dymienie.Po drugie zwiększyło się zużycie paliwa.Lepiej się wziąsc teraz jak na jesień.Postaram się porobić zdjęcia i wrzucić na forum .Ps.Wpadłem na pomysł co do podwieszenia silnika .Jest to rama która jest przymocowana do wewnętrznych powierzchni błotników .ciekawe czy zda egzamin.
-
RE: Tico silnik padł
Mi chodzi o konkretną odpowiedż czy jest możliwa wymiana pierścieni bez wyjmowania silnika.Sprawę komplikuje belka między przednią przegrodą nadwozia a pasem przednim.Do niej mocowane są poduszki silnika .Zasłania tylną część miski olejowej .Przez co uniemożliwia odkręcanie jej.Chociaż bym ją próbował to silnik nie ma na czym wisieć.W innych samochodach jakie miałem nie miałem z tym problemu.Gdy pomysle o wyjmowaniu silnika razem z skrzynią biegów ,to mi się włosy na głowie jeżą .Trzeba mieć wyciągarkę a miejsca w tico tyle co kot napłakał.