[Mk V 1.0] Podświetlenie zegara
-
Witam
Na początku
chciałbym zaznaczyć, że to mój 1 samochód. W wolnym czasie przeglądam, czytam forum,
natomiast cały czas jestem laikiem.
Chciałbym się
poradzić jak zdemontować( i wymienic) żarówki, zegar, aby dostać się do żarówek,
które odpowiadają za podświetlenie zegara w moim suzuki. Zegary na początku bardzo
słabo świeciły, natomiast później przestały świecić całkiem. Przeglądając forum
dowiedziałem się, że gdyby chodziło o bezpieczniki, to kompletnie nic by się nie
podświetlało, natomiast świeci się kontrolka chcek engine, ze wzgeldu na wycięcie
katalizatora i założenie strumienicy.
Dziękuje za pomoc
PozdrawiamJak myślisz? Tak lepiej?
-
Powinieneś kupić
W3W!
A o ściąganiu
kapturków z żarówek to nie słuchaj rava... On po prostu swoje rozwalił
przy wymianie więc tak gada teraz.Nie prawda... Kapturków mam komplet, ładniej jest z białymi ledami bez kapturków i to nie tylko moje zdanie, a słyszałem już wiele komentarzy 'co ci tak ładnie świecą?' itp
W moich filmikach widać:
http://www.youtube.com/watch?v=qwVvibPWu4AŻarówki to kup
dopiero jak stare wyjmiesz dla porównania. Z tego co się orientuję to były dwa
rodzaje żarówek podświetlenia zegarów - W3W i jeszcze jedne trochę mniejsze też 3
watoweŻarówki u mnie w mk4:
T5 - 12V (małe) - podświetlenie nawiewu, popielniczki
W3W, W5W - czyli wielkość ta sama co w postojówkach, różnią się tylko mocą, możesz sobie dobrać pod siebie, czy chcesz, żeby mocniej czy słabiej świeciły i na jaki kolorCena żarówek 5zł, a na 99% to te drugie, szkoda żeby bez licznika jechał kupować
Dostane w sklepie
elektronicznym takie w3w białe zwykłe?Ja swoje do zegarów w5w białe led kupowałem po 2zł w auchan, to standardowe postojówki, w3w (kolorowe) w innym kolorze może być nieco trudniej, najłatwiej chyba na allegro
-
Z tego co się orientuję to były dwa
rodzaje żarówek podświetlenia zegarów - W3W i jeszcze jedne trochę mniejsze też 3
watoweNie. Jeden rodzaj. Oryginalnie siedziały właśnie W3W sztuk trzy!
-